Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@02:32:32 GMT

واکنش ستاره پرسپولیس به نقل‎قول دروغین از زبان او

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۲۹۸۸

ساعت24-شیطنت صورت گرفته در فضای مجازی باعث شد تا مدافع تیم پرسپولیس به انتشار نقل قول کذب از سوی او واکنش نشان دهد.

 درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه ۴ اسفندماه باید در شهر مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر برود، اما از روز گذشته نقل قول کذب و عجیبی از سوی شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی در حال رد و بدل شدن است که البته این صحبت‌ها واکنش مدافع تیم پرسپولیس را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌در این شیطنت و بداخلاقی که در فضای مجازی صورت گرفته، صحبت‌های عجیبی از قول خلیل‌زاده علیه مردم مسجدسلیمان مطرح شده که این موضوع روز گذشته از سوی خلیل‌زاده در کانال شخصی تلگرامی‌اش تکذیب شد.

در این نقل قول دروغین و کذب صحبت‌هایی مطرح شده و به نظر می‌رسد نشر این اظهارنظر با اهدافی از پیش تعیین شده انجام شده است و برخی به دنبال برهم زدن جو بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان هستند

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

ابوالفضل‌ رهبری‌زاده، محیط‌بان، ویدئویی از تغذیه یک خرس قهوه‌ای نر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش مازندران، را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش فرارو، رهبری‌زاده، این تصاویر را که در فروردین ۱۴۰۳، ثبت کرده و در ویدئو مشغول صحبت کردن از فاصله ۱۵ متری با لهجه مازنی با این خرس است.

این محیط‌بان صحبت‌های خود را ترجمه کرده است و نوشته است: «خرس من برایت سوت می‌زنم تو نباید فرار کنی؟ من دیگه چکار کنم که تو فرار کنی؟ فاصله ما کم است.»

 خرس قهوه‌ای در مناطق جنگلی و کوهستانی شمال و شمال غرب ایران زندگی می‌کند و در فصل سرما به غار‌ها و شکاف صخره‌ها پناه می‌برد و با گرم شدن هوا و رویش گیاهان از خواب زمستانی بر خواسته و در جستجوی غذاست.

 منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در سه استان مازندران، البرز و تهران قرار دارد که بیشترین وسعت این منطقه در استان مازندران است. پلنگ ایرانی، خرس قهوه‌ای و مرال از گونه‌های حیوانی حفاظت شده در این منطقه هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم