Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود که در این حوزه باید مقدمات امر فراهم شود. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: ستاد خدمات سفر استان امسال با رویکردی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دایر می‌شود که تمامی خدمات ارایه شده در این ستاد نیز باید از طریق خود اداره کل انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید به صورت ویژه از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، تصریح کرد: با استفاده از شبکه‌های سراسری به ویژه رادیو نیز می‌توانیم در جذب گردشگران فعالیت موثری داشته باشیم که تلاش می‌کنیم در این حوزه تلاش و پیگیری لازم را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی باید حضور فعالی در ستاد خدمات سفر داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

مشهد| جشن نوروزگاه در خانه ملک برگزار شدمشهد| جشن نوروزگاه زمان حضور مسافران را از یک ساعت به یک روز تغییر دادمشهد|افتتاح جشن نوروزگاه در مجموعه آرامگاه فردوسی

فلاحی با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در سطح استان بیان کرد: تنوع خدمات و تنوع جاذبه‌های گردشگری در استان اردبیل سبب شده تا این استان سالانه پذیرای مسافران زیادی باشد و ما باید برای آنها برنامه داشته باشیم تا از این قابلیت‌ها در راستای توسعه استان بهره‌برداری شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جامع برای استقبال از مسافران نوروزی در سطح استان در راستای رونق و توسعه بخش گردشگری افزود: باید برای گردشگران عرب در ایام نوروز برنامه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که این مساله می‌تواند در رشد اقتصادی استان بسیار مفید باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده برنامه نوروزگاهی مشترک بین کشور ایران و آذربایجان در استان برگزار می‌شود که در این حوزه باید مقدمات امر فراهم شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • بازارهای تاریخی، ظرفیتی نهفته در کوچه پس کوچه‌های شهر