Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نکته درباره‌ی این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.

هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح خبر و تصاویر، متعاقباً منتشر خواهد شد.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

* من در پایان بیانیه [اخیر]، از مردم برای راه‌پیمایی ۲۲بهمن تشکر کردم لکن این تشکر خیلی کمتر از چیزی است که حق مردم ایران است. ملت ایران در ۲۲بهمن کار بزرگی را انجام دادند. بنا بر گزارشی که دادند تقریبا در همه‌ی کشور، جمعیت بیشتری آمده بوده است. البته دشمنان کتمان می‌کنند که میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند، اما این را می‌فهمند و همه می‌دانند ملتی که این‌جور در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند. خدا مردمی را که این‌جور از کشور خود دفاع می‌کنند، مورد لطف و مرحمت قرار می‌دهد. یک عده هم خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند.

* یک نکته درباره‌ی این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.
برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و... خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. ۲۲بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.
درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران.

این خبر در حال به‌روزرسانی است...

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد

 
فرهاد شهرکی بیان کرد: سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی مردم‌نهاد، با انگیزه‌ی دفاع از اصول انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده است. این نیرو که بازتاب‌دهنده‌ی اراده‌ی مردمی است، در مقابله با تهدیدات خارجی با دلاوری و استواری می‌ایستد و در حفظ حاکمیت ملی و امنیت داخلی کشور، نقشی برجسته و حیاتی را ایفا می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان قوی به ارزش‌های اصیل دینی، در راستای تضمین استقلال و امنیت پایدار ایران می‌کوشد.

این مسئول با اشاره به خدمات سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران، با تعهدی راسخ به اصول انسان‌دوستانه در زمان‌های بحرانی همچون سیل و زلزله، با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی تخصصی، به‌سرعت به یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده می‌شتابد. نقش آن‌ها در امدادرسانی، نجات جان انسان‌ها و بازسازی مناطق آسیب‌دیده، پیشگام و برجسته است.

وی ادامه داد: این اقدامات که نمادی از همبستگی و وحدت ملی محسوب می‌شوند، به تقویت اعتماد عمومی به نهادهای دولتی و ترویج روحیه ملی کمک شایانی می‌کنند.

نماینده منتخب مردم زابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فداکاری‌های نیروهای سپاه را ستودنی دانست و گفت: این فداکاری‌ها بیانگر ارزش‌های اخلاقی و معنوی عمیق فرهنگ ایرانی -اسلامی است که در دوران بحران، همه اقشار جامعه را برای عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها متحد می‌سازد.

شهرکی حضور فعال و مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های متنوع اقتصادی و سازندگی را نقشی حیاتی در تأمین نیازهای اساسی مردم و کاهش وابستگی به واردات دانست و عنوان کرد: در شرایط تحریم، این اقدامات به کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم کمک کرده و به حفظ ثبات و امنیت اقتصادی کشور منجر شده است.

وی افزود: سپاه با مبارزه فساد اقتصادی و مقابله با عناصر نفوذی، به تقویت پایه‌های اقتصادی و افزایش اعتماد عمومی کمک می‌کند و با تلاش‌های خود در جهت خودکفایی و پیشرفت اقتصادی، نقشی کلیدی در توسعه پایدار کشور دارد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با استفاده از دانش و تخصص نیروهای متعهد خود در توسعه صنایع دانش‌بنیان نظامی پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، به دستاوردهای برجسته‌ای در زمینه‌های موشکی، هوافضا و پرتاب ماهواره دست‌یافته است.

وی ادامه داد: این تلاش‌ها نه‌تنها توان دفاعی کشور را افزایش داده، بلکه استقلال کشور را در برابر تهدیدات خارجی تقویت کرده و پیشرفت‌های فناورانه‌ای را به ارمغان آورده که می‌تواند در بخش‌های غیرنظامی نیز مورداستفاده قرار گیرد.

نماینده منتخب مردم زابل در پایان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران، با حضوری مقتدرانه در خلیج‌فارس و مقابله با گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب، نقشی مؤثر در تأمین امنیت منطقه داشته است، گفت: این نیروی نظامی نه‌تنها به‌عنوان نیروی دفاعی بلکه به‌عنوان محافظ انقلاب نیز شناخته شده و به تأمین امنیت و ثبات در منطقه کمک کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد