Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به کم کاری برخی از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی اظهار کرد: برای مدیرانی که از کمک برای جان گرفتن دوباره واحد‌های تولیدی در استان دریغ می‌کنند پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان این که برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی در استان، با رایزنی و همکاری دستگاه‌ها قابل رفع است اظهار کرد: برای مدیرانی که از کمک برای جان گرفتن دوباره واحد‌های تولیدی در استان دریغ می‌کنند پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم، چرا که بررسی پرونده‌ها در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گلستان نشان می‌دهد برخی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، برای رفع مشکلات این بخش تلاش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان از همه حوزه‌های قضایی خواسته ایم از توقیف خط تولید خودداری و برای سرپا شدن واحد‌های تولید تلاش کنند.
وی در ادامه بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۱۶۷ واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد که دست کم ۲۱ شرکت و واحد تولیدی که تعطیل و یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دوباره به چرخه‌ی تولید بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: در یک مورد از پرونده‌های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک‌ها، تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی آّباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن ۴۵ کارگر آن جلوگیری شد.
به گفته هاشمیان در مورد دیگری کارخانه آجر ماشینی آزادشهر هم پس از چند ماه تعطیلی، تولید خود را از سر گرفت و ۱۲۰ کارگر آن دوباره مشغول به کار شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان درباره اقدامات دادگستری استان برای رونق تولید در سال ۹۷ گفت: راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در دادسراها، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره‌های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی استان گلستان است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان توقیف واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی