Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

من در پایان بیانیه [اخیر]، از مردم برای راه‌پیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردم، لکن این تشکر خیلی کمتر از چیزی است که حق مردم ایران است. ملت ایران در ۲۲ بهمن کار بزرگی را انجام دادند. بنا بر گزارشی که دادند تقریبا در همه‌ی کشور، جمعیت بیشتری آمده بوده است. البته دشمنان کتمان می‌کنند که میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند، اما این را می‌فهمند و همه می‌دانند ملتی که این‌جور در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا مردمی را که این‌جور از کشور خود دفاع می‌کنند، مورد لطف و مرحمت قرار می‌دهد. یک عده هم خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند.

یک نکته درباره این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.

برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و... خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. ۲۲بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.

درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران.   این دیدار هم‌اکنون در حال برگزاری است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رهبر انقلاب مردم استان آذربایجان شرقی مردم آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس همراه با دستیارانش تصمیمی ناگهانی در ترک ایران گرفتند و بلافاصله بعد از امضای فسخ قرارداد، تبریز را به مقصد استانبول ترک کردند.

خمس که حالا در کرونیا حضور دارد و خود را آماده تصمیم بعدی می‌کند، در حالی شغل سرمربی تراکتور را رها کرد که می‌گوید شرایط خانواده و اصرار آنها برای بازگشت مهمترین علت خروج از ایران بوده است.

در بخشی از یک مصاحبه کوتاه که مارکا منتشر کرده، او به پروژه خود در تراکتور اشاره می‌کند و می‌گوید که دو سال از قراردادش را برای ادامه زندگی در کنار خانواده‌اش بخشیده است.

پاکو خمس همچنین تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با باشگاه داشت و در ایران تجربه غنی را به دست آورد اما در نهایت تفاوت زندگی در این کشور باعث شد تا او شغل خود را رها کند و به اسپانیا برود.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • پاکو خمس: پروژه بزرگی در تراکتور داشتیم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران+فیلم
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)