Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:02:09 GMT

جشن میلاد کوثر در استان مازندران اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۱۵۸

جشن میلاد کوثر در استان مازندران اجرا می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران از برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت روز مادر در استان خبر داد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، فرشته پازوکی امروز در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته زن و روز مادر در استانداری اظهار داشت: حمله تروریستی که منجر به شهادت پاسداران شد تسلیت می‌گوییم و امیدواریم همه ما قدردان خون شهدا باشیم و در هر سنگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه شرق به زن آن است که زن را درحاشیه و بی‌نقش می‌داند و در غرب نیز نگاه به زن نگاهی ابزاری و جنسیتی است اما نگاه اسلام نگاهی عزت بخش و کرامت به زنان است.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: آنچه امروز مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته می‌شود زن نه شرقی و نه غربی است و طبق دغدغه مقام معظم رهبری که  ترویج الگوی سوم زن مسلمان است که زن مسلمان یا تراز انقلابی محجبه، عفیف، شریف و در اجتماع مفید و موثر باشند.

پازوکی ادامه داد: تمام برنامه‌های سپاه براساس الگوسازی حضرت زهرا(س) این الگو را در دستگاهای مختلف ترویج دهیم جشن میلاد کوثر نیز در استان اجرا می‌شود که در شهرستان‌ها فرمانداری و شهرداری و همه دستگاه‌ها نقش مهمی دارند.

وی افزود: برگزاری جشنواره غذایی، نمایشگاه ایستگاه صلواتی، برگزاری ورزش همگانی، مسابقات بومی و محلی، اجرای خدمات‌رسانی در محله‌های انقلابی ویزیت بانوان برخی از برنامه‌های شاخص در استان است.

اراک| یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پررنگ شدن حضور زنان در جامعه است"دختران مجرد" مشمول بیمه زنان خانه‌دار می‌شوندوضعیت اعتیاد زنان در استان قزوین باید مشخص شود

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: حضور لشکر مردمی حضرت زینب(س) پرچمدار و علمدار خانواده شهدا هستند تجلیل از این بانوان به ویژه مادر شهید محمود رادمهر که از متولیان این لشگر است 12 اسفند برگزار می‌شود 

پازوکی گفت: تجلیل از بانوان برگزیده تراز انقلاب، ترویج سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، ایجاد بازارچه اقتصاد مقاومتی برخی از برنامه‌های سپاه در ایام هفته زن و مادر در استان است.

وی افزود: بسیج جامعه زنان برنامه‌های مختلفی در زمینه آگاه‌سازی قشر عظیم و فهیم زنان با موضوعات نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری در تمام پایگاه‌ها و حوزه‌ها برگزار می‌‌کند که در طول سال نیز  گفتمان‌سازی، تبیین ابعاد فتنه و آگاه‌سازی بصیرتی در حلقه‌های تربیتی صالحین در تمامی شهرستان اعم از محلات، قشری، دانش‌آموزی دانشجویی و اساتید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در اطلاعیه شماره دو فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

این اطلاعیه می‌افزاید:تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است:فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • حجاب در خدمت سلامت روان جامعه
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • اطلاعیه شماره ۲ فراجا در خصوص طرح نور
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • منوچهر پناهی‌نژاد پیشکسوت موسیقی درگذشت