Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر معظم انقلاب گفتند: درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران باد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ سیاسی حوزه امام و رهبری نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آذربایجان شرقی با امام خامنه‌ای دیدار کردند

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

**من در پایان بیانیه [اخیر]، از مردم برای راه‌پیمایی 22بهمن تشکر کردم لکن این تشکر خیلی کمتر از چیزی است که حق مردم ایران است. ملت ایران در 22بهمن کار بزرگی را انجام دادند. بنا بر گزارشی که دادند تقریباً در همه‌ی کشور، جمعیت بیشتری آمده بوده است. البته دشمنان کتمان می‌کنند که میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند، اما این را می‌فهمند و همه می‌دانند ملتی که این‌جور در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند. خدا مردمی را که این‌جور از کشور خود دفاع می‌کنند، مورد لطف و مرحمت قرار می‌دهد. یک عده هم خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند.

**یک نکته درباره‌ این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.

**برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و... خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. 22بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.

**درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران.

 

خبر در حال تکمیل است . . .

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,1127/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دریافت 7 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم جاجرم در حمایت از سپاهان پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082724

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است