Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@04:36:20 GMT

قاچاقچی سوخت در قزوین 2 میلیارد ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۲۲۳

قاچاقچی سوخت در قزوین 2 میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین محمود احمدی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این میزان سوخت توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام انجام ماموریت در محور قزوین – الوند از یک کامیون عبوری کشف شد.
وی اضافه کرد: پس از بررسی، پرونده قضایی تشکیل شد و برای رسیدگی به شعبه پنجم رسیدگی تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی افزود:این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت بیش از 2 میلیارد و صد و شصت و پنج میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.
اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 550 پرونده قاچاق کالا و ارز رسیدگی کرده است.
7388* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قزوین تعزیرات روابط عمومی قاچاق کالا و ارز مبارزه با قاچاق کالا و ارز 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون قضایی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در استان به زیر ۱۰ روز رسیده و در کمتر از ۲۴ ساعت برای پرونده‌ها صدور رأی انجام شد که ۳۰ واحد صنفی متخلف شهر اصفهان در ایام نوروز مهروموم شدند.
براتعلی صالحی افزود: امسال دو شعبه رسیدگی به تخلفات را به‌صورت ثابت در دل بازار قرار دادیم، و همچنین سه شعبه سیار نیز در مرکز استان فعال هستند که عوامل این شعب موظفند به شکایات واصله با دقت و سرعت رسیدگی و تا جایی که امکان دارد مشکل را در محل رفع کنند.
صالحی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت ورعایت نکردن بهداشت عمده تخلفات صورت گرفته بود که ۳۰ واحد مهروموم شدند.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی