Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس دادگستری استان مرکزی از تبرئه کارگران شرکت هپکوی اراک از اتهام جرایم عمومی خبر داد و گفت: اتهام تبلیغ علیه نظام توسط دادگاه انقلاب رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی قوه‌قضاییه، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی رئیس دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه پس از رسیدگی به پرونده کارگران هپکو در دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی، کارگران از تمام اتهامات مربوط به جرایم عمومی تبرئه شدند، افزود: یکی دیگر از اتهامات مطرح شده در پرونده قضائی کارگران هپکو اتهام تبلیغ علیه نظام است که توسط دادگاه انقلاب رسیدگی و رای صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی در خصوص اتهام وارده به کارگران با موضوع تبلیغ علیه نظام رسیدگی و تصمیم‌گیری خواهد شد، افزود: طبیعتا پروسه قضائی در این خصوص زمان‌بر خواهد شد و به محض تصمیم‌گیری و صدور رای اعلام می‌شود.

کارگران شرکت هپکو اراک در اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری برای چهار روز متوالی دست به اعتراض زده‌اند که این اعتراض با بستن ریل راه‌آهن شمال-جنوب همراه بود و این اقدام منجر به تشکیل پرونده برای تعدادی از کارگران این شرکت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: استان مرکزی اتهام دادگستری جرایم اراک عکس جوان تهران زن قتل پلیس تجاوز مرگ دستگیر شد تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود

دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان منافقین فردا از سرگرفته می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به‌عنوان یک شخصیت حقوقی، فردا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار می‌شود.

در ادامه فیلمی از دادگاه‌های سری پیش رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان منافقین را مشاهده می‌کنید:

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اتهام فسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق
  • جزئیات تازه از دومین جلسه دادگاه تتلو | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود