Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:36:59 GMT

تقدیر ۱۸۴ نماینده در حمایت از سپاه پاسداران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۳۲۵

تقدیر ۱۸۴ نماینده در حمایت از سپاه پاسداران

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ۱۸۴ نفر از نمایندگان در حمایت از حرکت انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 بهمن) قوه مقننه بیانیه 184 تن از نمایندگان در حمایت و تشکر از حرکت انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خامنه‌ای: اروپایی‌ها خدعه می‌کنند؛ مسئولان فریب نخورند/ درود خدا بر سپاه پاسداران

متن بیانیه به شرح زیر است:

امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال پیشتاز بوده و بسی جالی خوشحالی و خرسندی است که این مجموعه همواره در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

اخیراً صیادان مناطق جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع گونه‌های آبزیان را صید می‌کردند و این اقدام ضمن آسیب جدی به زیستگاه آبزیان، ماهیان منطقه و صیادان سنتی، باعث افزایش قیمت ماهی و ضعف اشتغال در دریا شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه انقلاب اسلامی ایران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه مقتدر انقلاب اسلامی، بارقه‌ای از امید و باور را در مردم به ویژه صیادان منطقه ایجاد کرد و اطمینان به نیروهای مسلح، خاص سپاه را بیش از گذشته نمایان ساخت.

امید است دستگاه قضایی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها، قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند را اعمال نماید.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای تحت امر به ویژه نیروی دریایی، از خداوند متعال موفقیت روز افزون و توفیق خدمت صادقانه به مردم عزیز را مسئلت داریم.

انتهای‌پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات فرماندهی، پرسنل و بسیجیان در تمامی عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از ملت غیور ایران بوده که بنیانگذار انقلاب اسلامی، فرمان تشکیل این نهاد مکتبی را در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی را صادر کردند تا پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب اسلامی باشد.

فرماندار دیلم گفت: امنیت کنونی کشور مرهون فداکاری همه مردم ایران اسلامی و غیور مردان نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران است.

وی افزود: همانطور که در عملیات پیروزمندانه وعده صادق مشاهده شد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، پاسخی قاطعانه، تنبیهی سخت و عبرت آموز به رژیم منحوس صهیونیستی داد.

در این دیدار فرماندهی و جانشین فراجا شهرستان، رئیس بنیاد شهید و ۲ تن از ایثارگران و خانواده شهدا حضور داشتند.

کد خبر 6086830

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم