Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر نهمین دوره نکوداشت روز جم گفت: دومین دوره جایزه شعر جم با گستره جنوب کشور برگزار می‌شود که ۱۰ داور ملی و مطرح کشوری آثار ارسالی را داوری می‌کنند. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از جم، علی دانشمند صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری نکوداشت روز جم از برگزاری جایزه شعر جم خبر داد و اظهار داشت: این جایزه با گستره جنوب کشور (بوشهر، فارس، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد) در اسفندماه 97 و همزمان با آیین نکوداشت سالیانه روز جم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری  نخستین جایزه شعر جم در سال گذشته افزود: در سال قبل و دوره هشتم روز جم، نخستین جایزه شعر جم با گستره استان بوشهر برگزار شد که با استقبال خوب شاعران هم استانی همراه شد و در دومین جایزه شعر جم تلاش کردیم این جایزه را در سطحی کلان‌تر برگزار کنیم.

دانشمند با اشاره به ویژگی‌های دومین جایزه شعر جم تصریح کرد: جایزه شعر جم محدودیت سنی و موضوعی ندارد و همه اقشار جامعه می‌توانند در این جایزه شرکت کنند.

دبیر نهمین دوره نکوداشت روز جم تصریح کرد: این جایزه  در 4 بخش شعر کلاسیک، شعر غیر کلاسیک، کتاب شعر برتر سال97 و بخش ویژه جم برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش ویژه جم که در راستای توجه به استعدادهای شهرستان جم و رونق افزایی شعر و شاعری در جم انجام می‌شود شاعران شهرستان در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال به رقابت می‌پردازند..

برنامه روز بوشهر باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود بوشهر| 17 ویژه برنامه متفاوت در روز "جم" اجرا می‌شود بوشهر| طرح جامع شهری جم بازنگری می‌شود علی دانشمند با اشاره به اینکه 10 شاعر ملی و مطرح کشور، آثار ارسالی به دومین جایزه شعر جم را داوری می‌کنند گفت:در بخش کلاسیک ابراهیم اسماعیلی‌ اراضی، صالح سجادی، محمد سلمانی، حسن صادقی‌پناه، محمدسعید میرزایی و در بخش آزاد علیرضا بهنام، علیرضا پنجه‌ای، حمیدرضا شکارسری، گروس عبدالملکیان، مهرنوش قربانعلی آثار را داوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 5 اسفندماه 97 می باشد خاطر نشان کرد: مهلت اعلام شده برای ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و شاعران حتما در مهلت اعلام شده آثار خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دومین جایزه شعر جم به لینک jam-day.ir/poetry مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ و بر آمریکا خواستار توجه مجامع حقوقی و بین‌المللی به محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب و رسیدگی به خواسته‌های مردم مظلوم و مقتدر فلسطین شدند.

بوشهری‌ها با داشتن سابقه پنج قرن مقاومت در مبارزه با استعمارگران و استکبار جهانی درک کرده‌اند که با ایستادگی ظالمان نابود می‌شوند و امروز مادران و کودکان مقاوم و صبور بوشهری از ملت مظلوم فلسطین و غزه که مورد تهاجم متجاوزان اسرائیلی قرار دارند حمایت و کودک کشان صهیونیستی که بی‌رحمانه جنایت می‌کنند را محکوم کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این اجتماع باشکوه با اشاره به جنایات اسرائیل غاصب در باریکه غزه فلسطین، اظهار داشت: امروز رژیم صهیونیستی به انتها رسیده و وحشیانه و دیوانه‌وار دست به جنایت می‌زند.

محترم شکریان، با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی به شکل روزافزون در حال ظلم و ستم در حق مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه است افزود: در چنین شرایطی عقل، وجدان و شرع تکلیف به عهده هر انسان آزاده گذاشته تا در برابر ستمگران ساکت نباشد و برای حمایت از مظلوم هر چه در توان دارد را انجام دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر هدف از اجتماع باشکوه امروز مادران و کودکان بوشهری را اعلام انزجار از جنایات اسرائیل غاصب و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه زنان و کودکان در خون تپیده این سرزمین مقدس دانست.

شکریان افزود: سطح حمایت بانوان و کودکان بوشهری از مردم مظلوم تنها به این تجمع اکتفا نشده و در صورت فرمان رهبر معظم انقلاب، فرمان معظم‌له را لبیک گفته تا ظالم به سزای اعمال خود برسد و مظلوم به نصرت الهی دست پیدا کند.

عباسی از گروه جهادی بهشت مادرانه خودجوش مردم بوشهر نیز با بیان اینکه گروه‌های مردمی مختلف بوشهر این اجتماع را تشکیل داده‌اند، گفت: با توجه به اوضاع اخیر در سرزمین غزه و ظلمی که در حق مادران و کودکان غزه می‌شود و با توجه به نقش مهم زنان در این شرایط، زنان به همراه کودکان خود حمایت خود را از زنان و کودکان مظلوم غزه اعلام کردند.

تشکیل زنجیره انسانی در میدان امام خمینی (ره) بوشهر، مداحی و شعار ضد صهیونیستی و ضداستکباری و کارگاه نقاشی کودکان در حمایت از کودکان غزه از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

کد خبر 6063890

دیگر خبرها

  • بازار قدیم بوشهر کجاست؟ + نکات بازدید از بازار قدیم بوشهر
  • دومین استان پرتردد کشور در نوروز با بیش از ۵ میلیون مسافر
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز
  • خدمات بیمارستانی به ۲۰۰۰ نفر در جنوب استان بوشهر
  • اجتماع کودکان و مادران بوشهری در حمایت از مردم غزه برگزار شد
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند