Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@05:01:23 GMT

۲۴ بهمن روز «مرزبانان» نامگذاری شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۳۵۵

۲۴ بهمن روز «مرزبانان» نامگذاری شود

به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهیم شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه) پارلمان ضمن تسلیت شهادت جمعی از پاسداران در حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم روز ۲۴ بهمن روز شهادت این مرزبانان به عنوان «روز مرزبانان» نامگذاری شود.

وی همچنین از مردم اصفهان به خاطر تشییع میلیونی پیکر شهدای حادثه تروریستی اخیر در این شهر تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکرانۀ شادی برای «وعده صادق» در لرستان+ فیلم

مردم لرستان به شکرانۀ خون‌خواهی برای کودکانِ در کفن غزه تجمع کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، غزه خاورمیانه‌ای است میان دود و ویرانه. شهر سوختهٔ کودکانی که آرزوهای‌شان را میان آوار موشک‌ها خاک کرده‌اند و رؤیاهای کودکی‌شان را میان بهت‌های بی‌پدر.

دختران در غزه از همان سال‌های کودکی مادر می‌شوند و گیسوی بختشان در شهادت برادرها و پدرها سرخ می‌شود. سرخ رنگ شهادت است، رنگ دست‌های بی‌رمق در سال‌های نبرد یوز و کبوتر، رنگ چشم‌های مادران در جای خالی فرزندان.

راهپیمایی لرستانی‌ها در روز قدس؛ میعادی برای کودکان فلسطینی

گهوارهٔ کودکان در غزه بی لالایی مادرانی است که جوانی‌شان با گلوله خاک شد و حالا دستی نیست که قنداقهٔ شیرخواره‌ها را به نوازش بتکاند.

غبار باروت از خانه‌های غزه، شعله‌های خرمن‌سوز ساخته‌ است و آه‌های جگرسوز. گندمزارها سال‌هاست که از چکمه‌های دژم برکت ندارد و مادران بوی نان را در خرابه‌های جبالیا و میان تل خاکستر و خاک جست‌وجو می‌کنند.

.

از آن سال‌ها که فلاخن و سنگ ستبر انتفاضه می‌شد تا حالا که طوفان‌الاقصی بنیان از خانهٔ عنکبوت کَند قاموس کهنهٔ حقوق بشر به هواخواهی صلح در سرزمین تین و زیتون برنخاسته‌ است تا پهپادهای ایران و موشک‌های بالستیک به میان‌داری کودکان در‌ کفن برخیزد.

موشک‌ها یکی پس از دیگری بر فرق سال‌های سالوس می‌کوبید و لبخند می‌شد بر شب‌های هراس و تنهایی، بر شب‌های شهادت و مقاومت تا دمی آرامش بر ویرانه‌ها بال بگیرد و کودکان غزه بیاسایند به‌دور از سایه‌های هول.

پهپادها انتقام موشک‌ها را گرفت و انتقام خون سرداران شهید سوریه را. مردم لرستان در خیابان‌ها قرار گذاشتند تا 26 فروردین را همیشه در تقویم بهار به‌نام «وعدهٔ صادق» بشناسند، به‌نام خون‌خواهی برای سرزمین بی‌دفاع.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • شکرانۀ شادی برای «وعده صادق» در لرستان+ فیلم
  • اقدامات تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نتیجه طراحی اسرائیل بود
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • تجمع مردم شهر بایگ در حمایت از حمله اخیر به صهیونیست‌ها