Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر تا چهارم اسفند ادامه می یابد و هشت تیم پیکان، سایپا، درنای ارومیه، شهرداری ورامین، شهرداری گنبدکاووس، پیام خراسان، عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه در قالب دو گروه چهار تیمی رقابت ها را برگزار می کنند.
نماینده هیات والیبال استان گلستان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در ایام برگزاری این مسابقات، محمد وکیلی مربی تیم ملی نوجوانان کشور نیز حضور دارد و استعدادهای برتر مسابقات به تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالغفور ماهری با اشاره به وضعیت میزبانی نیز افزود: گنبدکاووس به پایتخت والیبال مشهور است و مشکلی برای میزبانی از تیم ها وجود نداشته و همه امکانات برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات مهیا است.
به گزارش ایرنا در نخستین مسابقه مرحله نهایی والیبال لیگ برتر نوجوانان کشور تیم های شهرداری ارومیه و عقاب نهاجا از گروه الف با هم دیدار کردند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید؛ نتایج گیم های مختلف این دیدار 25 بر 18 ،25 بر 17 و 25 بر 18 به نفع شهرداری ارومیه رقم خورد.
در ادامه این دیدارها، امروز سه بازی دیگر میان تیم های شهرداری گنبدکاووس با پیام خراسان از گروه الف، شهرداری ورامین با پیکان تهران، و سایپا تهران با درنای ارومیه از گروه ب برگزار می شود.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان گلستان پایتخت شهرداری لیگ برتر لیگ برتر والیبال 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهداب در آستانه هتریک قهرمانی

ایسنا/یزد تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی با شکست شهرداری ارومیه در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر مردان قرار خواهد گرفت.

تیم والیبال شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال ۱۴۰۲ به دنبال سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر والیبال ایران است.   

شاگردان محمدرضا تندروان در شهداب یزد از ساعت ۱۹ امشب (چهارشنبه ۸ فروردین) در دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ والیبال برتر کشور مقابل شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال به میدان خواهد رفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در شهرداری ارومیه که تیم طبیعت اسلامشهر را در پلی آف از گردونه مسابقات حذف کردند، حالا با روحیه مضاعف پا به این مرحله گذاشتند.  

گفتنی است، اولین دیدار شهرداری ارومیه و شهداب یزد از چهارچوب این رقابت‌ها روز دوشنبه (ششم فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد که شهدابی‌ها در این دیدار سه بر یک به پیروزی رسیدند تا برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.  

در صورتی که شهداب پیروز این میدان باشد، شاهد جدال فولاد و شهداب برای کسب جام سی و هفتم لیگ برتر در فینال خواهیم بود.

باشگاه نیز طی اطاعیه‌ای از تمام یزدی‌های مقیم تهران خواست که در این دیدار حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد و ناظر این دیدار حساس باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد