Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@06:31:25 GMT

صحنه عجیب یک تصادف وحشتناک در سعادت آباد + عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۴۳۹

صحنه عجیب یک تصادف وحشتناک در سعادت آباد + عکس ها

حوادث رکنا: واژگونی یک دستگاه وانت بار در بزرگراه یاسینی، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 14:35 دقیقه روز گذشته، نیروهای عملیات ایستگاه 19 و نجات 11 را به شرق به غرب بزرگراه شهید یاسینی، نرسیده به خروجی تهرانپارس اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اظهار علی جعفری سرپرست ایستگاه 19 که به محل حادثه اعزام شده بود: یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما به شدت به قسمت عقب یک دستگاه وانت بار پیکان برخورد کرده و باعث واژگونی وانت بار شده بود.

وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشانان، راننده وانت بار توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بود.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین آن، عملیات خود را آغاز کردند.

جعفری با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون توسط آتش نشانان به حالت اول بازگردانده و سپس به حاشیه ی امن بلوار منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پلیس حوادث حادثه پلیس اخبار حوادث بزرگراه شهید سعادت آباد وانت بار پیکان عکس جوان زن قتل تهران تجاوز دستگیر شد مرگ تلگرام تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) سقوط وحشتناک یک تریلی از روی پل در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)