Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@04:41:30 GMT

سکه ی طلا در بازار‌های داخلی گران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۴۸۳

سکه ی طلا در بازار‌های داخلی گران شد

پول‌نیوز - رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت ارز و روند رو به رشد آن در بازار‌های داخلی، قیمت طلا و سکه را افزایش داد.
محمد کشتی آرای افزود: ­­با وجود ثابت ماندن اونس جهانی طلا، افزایش قیمت ارز، قیمت طلا و سکه را در بازار‌های داخلی افزایش داد.

وی گفت: تقاضا در بازار تغییر نداشته و به همین دلیل حباب سکه در حال کوچکتر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشتی آرای افزود: حباب سکه در حال حاضر ۴۲۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۳۲۲ دلار معامله شد و در بازار‌های داخلی هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، نیم سکه دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۷۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۰ هزار و پانصد تومان در بازار معامله می‌شود.

دلار نیز در بازار غیر رسمی ۱۲ هزار و هشتصد تومان فروخته می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صلا بازار سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت

براساس جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳، قیمت هر پیامک ۴۰ ریال افزایش می‌یابد.

به گزارش مشرق، در جداول بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۳ که اخیراً منتشر شده، منابع درآمدی بودجه از محل فناوری اطلاعات و ارتباطات مشخص شده است. براین‌اساس، درآمد حاصل از مالکیت دولت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، شامل حق‌ امتیاز شبکه و جریمه عدم انجام تعهدات، مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

درآمد حاصل از حق مالکیت دولت ناشی از مجوزهای صادرشده از سوی شورای عالی فضای مجازی نیز ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود. از سوی دیگر، حق استفاده از فرکانس رادیویی حدود ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد نصیب دولت می‌کند و درآمد حاصل از شماره‌گذاری مخابراتی یا نامبرینگ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

راساس جداول قانون بودجه، دولت بابت حقوق ورودی واردات گوشی‌های موبایل ساخته‌شده خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار، ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

مورد دیگر درآمد حاصل از افزایش ۴۰ ریالی قیمت هر پیامک است که ۱۰ ریال آن براساس بند (ش) ماده ۷۲ قانون جوانی جمعیت منظور شده و ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد می‌کند.

براساس این بند، «کاربر بسته‌های ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ده (۱۰) ریال از استفاده‌کننده خدمات مذکور دریافت و جزء منابع این قانون قرار گیرد.»

قانون بودجه نشان می‌دهد که دولت درآمد حاصل فروش هولوگرام حامل‌های دیجیتال را ۱۰۰ میلیون تومان و درآمد ناشی از خدمات تجارت الکترونیکی و صدور گواهی الکترونیکی را نیز ۳۰ میلیارد تومان درنظر گرفته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • خروج بازار برنج از رکود، با خرید توافقی
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • قیمت پیامک ۴ تومان گران شد/ افزایش ۸۰۰ میلیارد تومانی درآمد دولت
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید