Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:38:49 GMT

شهید حادثه تروریستی در بروجن تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۵۱۹

شهید حادثه تروریستی در بروجن تشییع شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیکر این شهید مدافع وطن با حضور گسترده مردم شهرستان بروجن پس از تشییع در شهرهای بروجن و فرادنبه و طواف در امامزاده علی ابن احمد و اقامه نماز بر پیکر شهید در روستای دهنو زادگاه وی به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در حاشیه تشییع پیکر این شهید مدافع وطن، اظهار داشت: مردم در صحنه های مختلف پای ارزش های دینی و انقلابی خود ایستاده اند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی محمد اکبری افزود: این شهیدان در دفاع از وطن به شهادت رسیدند تا آرامش و امنیت مردم پایدار باشد.

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح بخصوص سپاه با تاسی از حماسه عاشورا و فرهنگ دینی همواره جان بر کف در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده و از کشور دفاع می کنند.

اکبری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که مردم انقلابی، جوانان و نیروهای نظامی و انتظامی ما پیشمرگان کشور هستند و همانطور که در 40 سال گذشته تهدیدها و تحریم های دشمن را خنثی کردند با همین روحیه راه خود را ادامه می دهند.

 شهید یونس امیری متولد 1362 دارای یک فرزند دختر بود که در حادثه تروریستی زاهدان به همراه 26 تن دیگر از همرزمان خود شهید شد.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب (24 بهمن) در یک اقدام کور تروریستی، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) اصفهان را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.

27 شهید حادثه تروریستی زاهدان روز شنبه هفته جاری طی مراسمی با حضور سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان تشییع شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس القاعده ایران اسلامی خاک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم

محمد مهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور،  به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در کرج
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد