Web Analytics Made Easy - Statcounter

توئیت؛ نکته آماری پیش از بازی لیورپول-بایرن مونیخ: آمار فاجعه بار تیم های آلمانی در آنفیلد: 18بازی، 3تساوی، 15باخت - 7گل زده، 42گل خورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • سلیمی نمین: توئیت فضائلی درباره حجاب را با توجه به جایگاهش در دفتر رهبری باید لحاظ کرد/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم/ برخی تصور می‌کنند با یک اقدام اجرایی می‌توانند مسئله حجاب را حل کنند
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست