Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:57:52 GMT

۸۹۱ مترمربع از اراضی ملی در سروآباد رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۵۵۰

۸۹۱ مترمربع از اراضی ملی در سروآباد رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، سرهنگ علیرضا کرجی اظهارداشت: با پیگیری ماموران انتظامی شهرستان سروآباد یک مورد تصرف عدوانی به متراژ ۸۹۱ مترمربع در محدوده این شهرستان کشف شد که مراتب پیگیری آن در دستور کار پلیس آگاهی سروآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی شهرستان سروآباد و با استفاده از نقشه های هوایی مرجع منطقه و همچنین تحقیقات میدانی این موضوع را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد ادامه داد: در همین راستا با تحقیقات به عمل آمده فرد خاطی شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی های اولیه خود به جرم مرتکب شده اعتراف کرد.

کرجی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی زمین تصرف شده را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند که با حکم صادره از سوی مراجع قضایی نسبت به رفع تصرف آن اقدام و به اراضی ملی برگشت داده شد.

کد خبر 4545341

منبع: مهر

کلیدواژه: رفع تصرف از اراضی ملی شهرستان سروآباد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان