Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:04:06 GMT

رسانه ها کارگروه اشتغال گناوه را یاری کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۶۵۶

رسانه ها کارگروه اشتغال گناوه را یاری کنند

گناوه- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت:اصحاب رسانه در بازتاب و انعکاس نتایج نظارت های کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری از طرح های اشتغال روستایی و پشتیبان این شهرستان به جامعه همراهی و مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، حسین امیری روز دوشنبه در جلسه مشترک کارگروه های اشتغال وسرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: اصلاح فرهنگ کار، مهارت آموزی، توانمندسازی و اهلیت سنجی در پرداخت تسهیلات اشتغال به عنوان یک ضرورت باعث می شود از انحراف در اجرای طرح های اشتغالزایی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: حمایت و پشتیبانی از طرح های اشتغالزایی و ملزم شدن متقاضیان به اجرای آنها برای اعضای کارگروه اشتغال حایز اهمیت است و بصورت مستمر آنها بازدید و نظارت می شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: دستاورد تسهیلات پرداختی به متقاضیان باید تنها منجر به اشتغالزایی شود و طرح هایی که با وجود اخذ وام منجر به ایجاد اشتغال نشده توسط کمیته فنی و بانک ها بررسی و در صورت استنکاف متقاضی از اجرای آن، طبق مقررات بازگردانده شود.
وی بیان کرد: نتیجه نظارت و اقدام های کارگروه در الزام متقاضیان به اجرای طرح برای تغییر باور عمومی نسبت به اخذ وام اشتغال و مصرف آن در محل دیگری و ناتوانی متولیان اشتغال در پیشگیری و جلوگیری از چنین روندی گزارش و اطلاع رسانی شود.
در این نشست مصوبه های قبلی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید بررسی و گزارشی از بازدید طرح های پشتیبانی اشتغال روستایی ارایه شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال اقتصاد مقاومتي گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است