Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:13:57 GMT

شاخص بورس ۵۵۰ واحد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۶۶۹

شاخص بورس ۵۵۰ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۵۰ واحد رشد کرد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 367میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 367میلیارد تومان در 106هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 177واحدی در ارتفاع 156هزار و 705واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، بانک ملت و بانک تجارت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی توسعه معادن و فلزات، پاپتروشیمی پارس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 159واحد، کل (هموزن) 177واحد، قیمت (هموزن) 124واحد، آزاد شناور 1114واحد و شاخص‌‌ بازار اول 719 واحد رشد و شاخص بازار دوم 378 واحد افت را به‌ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 715میلیون ورقه به‌ارزش 461میلیارد تومان در 187هزار نوبت، آیفکس 9واحد رشد کرد و در ارتفاع 1947واحد قرار گرفت.

سقوط شاخص بورس به ارتفاع 156 هزار واحدشاخص بورس 196 واحد افت کردافت 1224 واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۶۰.۵۵ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۶۷.۳۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۵۴.۷۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۲۴۲,۰۴۰.۳۶۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 744674

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار