Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در سمنان گفت: ۷۰ درصد آموزش‌های این دانشگاه کاربردی، کارگاهی و عملیاتی است و تنها ۳۰ درصد آموزش‌ها به صورت نظری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان این که مهارت آموزی راهکار اشتغالزایی و گره گشای بیکاری است، ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارت محور رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید با اشاره به این که دانشگاه جامع علمی کاربردی دومین دانشگاه کشور در تربیت دانشجویان و دانش آموختگان مهارتی است، ابراز داشت: اشتغال پذیری بالای دانش آموختگان امتیاز این دانشگاه است.

امید با اشاره به این که دانش آموختگان علمی کاربردی باید کارآفرین و خلاق باشند تاکید کرد: دانشجویان باید در این مراکز به گونه‌ای آموزش ببینند که بتوانند کارآفرین بوده و دغدغه اشتغال نداشته باشند.

وی با بیان این که دانشگاه جامع علمی کاربردی با ایجاد مرکز‌های نوآوری به دنبال کاربردی کردن هر چه بیشتر آموزش هاست، اضافه کرد: ۱۰۰ مرکز نوآوری در کشور احداث شده و ایجاد مرکز نوآوری در کنار هر دانشگاه علمی کاربردی در کشور چشم انداز این دانشگاه است.

وی اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی به منظور دنبال کردن ایده‌ها و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان به فارغ التحصیلان متقاضی تاسیس شرکت، تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی با سود ۲ درصد اعطا می‌کند.

انتهای پیام / گ

حضور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور  در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علمی کاربردی تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی

دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی ، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیمإِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَبامداد امروز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در لبیک به بیانات، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باذن الله؛ با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و این تازه آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند. درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری، برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومتر‌ها از مرز‌های ما فاصله داشته باشد و اینک آرزوی آن شهید والامقام در هدف قراردادن قلب رژیم منحوس صهیونیستی تحقق یافت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومتر‌ها آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، بر فراز قدس شریف مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است ... دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن حمایت قاطع از این اقدام دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که مردمان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده اند و دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه خواهند کرد.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دیگر خبرها

  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد
  • سپاهیان نمی‌گذارند خون انسان‌های بی‌گناه پایمال شود
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • بیانیه دانشگاه علمی کاربردی در حمایت از حملات به سرزمین‌های اشغالی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی در حمایت از حملات دلاور مردان سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است