Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:35:00 GMT

افتتاح پروژه ۴ واحدی مسکن مددجویان در دلیجان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۷۳۶

افتتاح پروژه ۴ واحدی مسکن مددجویان در دلیجان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه 4 واحدی مسکن شهری مددجویان تحت حمایت شهرستان دلیجان با حضور نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، مدیر‌کل کمیته امداد، امام جمعه و جمعی از مسئولان افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مسکن مناسب از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت است، گفت: ساخت مسکن مددجویی روستایی و شهری، پرداخت اجاره مسکن و پرداخت ودیعه مسکن از خدمات کمیته امداد در بخش مسکن است.
وی با اشاره به اینکه در ایام دهه‌ فجر پروژه 4 واحدی مسکن شهری مددجویان تحت حمایت شهرستان دلیجان افتتاح و به مددجویان تحویل داده شد، گفت: این تعداد واحد مسکونی با زمینی به متراژ 225 متر مربع که توسط خیران اهدا‌ شده است و زیر‌بنای 420 متر مربع ساخته شده است.
موسی‌نژاد افزود: کل اعتبار لازم برای ساخت این تعداد منزل مسکونی 148 میلیون و 700 هزار تومان بوده که از این مبلغ 48 میلیون توسط کمیته امداد و مابقی با کمک خیران و نیکوکاران تأمین شده است.
مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از خیران گفت: ویژگی این واحدهای مسکونی این است که علاوه بر ارزان بودن قیمت ساخت مسکن دارای کیفیت مناسب بوده و با رعایت اصول فنی و مهندسی و الزام به رعایت آیین‌نامه ساخته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی محلات و دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی