Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- روابط عمومي کل سپاه در اطلاعيه اي از اقدام قرارگاه قدس نيروي زميني سپاه در شناسايي و متلاشي کردن خانه هاي تيمي عوامل جنايت تروريستي اخير سيستان و بلوچستان، در سراوان و خاش و دستگيري آنان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا در بخشي از اين اطلاعيه امده است:در پي دستور سردار سرلشکر پاسدار محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبني بر پيگيري سريع و قاطع قرائن و سرنخ ها براي دستيابي به عوامل جنايت تروريستي اخير سيستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعي از پاسداران امنيت کشور و ملت شد روابط عمومي کل سپاه در اطلاعيه اي اعلام کرد: به فضل الهي و با همت و تلاش هاي مجاهدانه نيروي زميني سپاه ، با پيگيري سرنخ‌ها توسط نيروهاي اطلاعاتي و عملياتي قرارگاه قدس اين نيرو ، شب گذشته طي عملياتي سريع و مقتدرانه چندين خانه تيمي در سراوان و خاش که برخي عوامل جنايت اخير در آن استقرار يافته بودند، شناسايي، متلاشي و تروريست‌هاي مستقر در آن دستگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين اطلاعيه افزوده است: در اين عمليات موفق، سه تن از تروريست ها دستگير و 150 کيلوگرم مواد آماده انفجار و 600 کيلوگرم مواد انفجاري در حال ساخت و مقاديري سلاح و مهمات نيز کشف شد.
در اين اطلاعيه با اشاره به اينکه تروريست هاي دستگير شده همان عواملي بودند که خودروي انتحاري عامل جنايت تروريستي اخير در جاده خاش- زاهدان را تهيه، هدايت و پشتيباني کرده‌اند، تاکيد شده است: اقدامات سپاه در پيگيري سرنخ ها براي انتقام قطعي و کامل از هسته مرکزي گروهک عامل اين جنايت، ادامه داشته وانتظار است با همکاري دولت و ارتش پاکستان اين امر به سرعت محقق گردد.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهک تروريستي جيش العدل وابسته به گروه القاعده شامگاه چهارشنبه با حمله انتحاري به اتوبوس حامل نيروهاي مرزبان نيروي زميني سپاه پاسداران در جاده زاهدا- خاش 27 نفر را شهيد و 12 نفر را زخمي کردند.
3213**6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟

احمد اشتیاقی کارشناس بورس و اوراق بهادار درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رشد دو روز اخیر بازار سرمایه گفت: رشد بازار در اثر عملکرد توامان چند عامل بود. به هر جهت در هفته‌های گذشته کاهش شدیدی داشتیم و پس از فروکش کردن تنش‌ها در خاورمیانه و کاهش احتمال درگیری مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی بازار به نوعی در حال اصلاح خود است.

وی ادامه داد: در شرایطی که فضای غبار آلود سیاسی برطرف شده و به نظر می‌رسد که شرایط روبه آرامش می‌رود، بازار خودش را در معاملات چند روز گذشته نشان داد. علاوه بر این قیمت کامودیتی‌ها (کالا‌هایی که به صورت خام و اولیه تولید می‌شوند) روند رو به رو رشدی داشت.

اشتیاقی تاکید کرد: رقابت روز چهارشنبه هفته گذشته در بورس کالا بر سر محصولات فولاد مبارکه بر پایه دلار آزاد ۶۲ هزار استوار بود که این خود نشانه‌ای است که بازار نظر بر سود آوری از محل رشد قیمتی کامودیتی‌ها دارد. اخبار غیر رسمی نیز تصریح می‌کنند که بانک مرکزی از روند تثبیت قیمت ارزی در حال عقب نشینی است و به احتمال زیاد قیمت دلار نیمایی تا ۵۰ هزار تومان اصلاح می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: بازار از مجموعه این عوامل استقبال کرده و طی دو روز گذشته روند مثبتی در رشد شاخص بازار سرمایه شکل گرفت. روند رشد در امروز به دلیل کمبود نقدینگی متوقف شد و از همین رو می‌توان به این نتیجه رسید که انتشار اخبار جدید بورس روز‌های آرامی را داشته باشد.

اشتیاقی گفت: تثبیت شرایط سیاسی و همچنین رشد قیمت دلار نیمایی در سامانه مبادله طلا و ارز می‌تواند بازار سرمایه را به تدریج در شرایط صعودی قرار دهد. شایان ذکر است که به تدریج گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌ها نیز منتشر می‌شود و اگر‌«ای پی اس» در عدد خوبی باشد، روند رشد ادامه خواهد داشت.

تا آخر هفته بازار چگونه خواهد بود

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت آخرین معاملات روز گذشته کمتر از قیمت پایه سهام‌ها بود امروز بازار سهام به سوی ثبات و یا اندکی کاهشی قدم بردارد. همچنین پیش بینی می‌شود که این روند تا پایان هفته ادامه خواهد یافت. شایان ذکر است که مسیر رشد بازار به تداوم آرامش در فضای سیاسی و همچنین رشد قیمت دلار نیمایی باز می‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان