Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، در آئینی با حضور مدیر‌کل ورزش و جوانان استان، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان، رئیس و معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول تربیت بدنی سپاه، رئیس اداره امور قرآنی، رئیس بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولان استانی، از اولین منشور اخلاقی مربیان ورزشی امروز، 29 بهمن‌ماه  در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این منشور کار مشترک معاونت فرهنگی و امور تربیتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران و متکی بر سیاست‌های ورزش و جوانان بر مبنای اصول و اعتقادات اسلامی است و متن آن به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«همانا برانگیخته شدم تا مکارم اخلاق را اتمام کنیم. رسول اکرم (ص)»
منشور اخلاقی مربیان ورزش استان چهارمحال وبختیاری
مربیان ورزش استان خود را متعهد و ملزم می‌دانند تا:
1- با استعانت از درگاه پروردگار یکتا برای ارتقای تندرستی و پرورش روح و جسم ورزشکاران درجمهوری اسلامی ایران خدمت نمایند و تمام مساعی خویش را در این مهم و در راستای رضایت خداوند به کار گیرند و با اقتدا ء به مولای متقیان حضرت علی (ع) پهلوان پروری،پهلوان منشی و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
2- قهرمانان و پهلوانان که الگوهای ارزشی واخلاقی جامعه هستند را حمایت نمایند تا فرهنگ جوانمردی ،فتوت ،دینداری و برادری را در جامعه ارتقا بخشندو در راستای حفظ کرامت انسانی با رعایت نظم و انضباط ،آراستگی ،وقت شناسی ،مسئولیت پذیری ،قانون مداری ،علم وآگاهی، صداقت و احترام به پیشکسوت برنامه ریزی و اهتمام ویژه داشته باشند و همچون سایر مسئولان و دست اندرکاران ورزش کشور برای گنجاندن ورزش بعنوان زمینه ساز سلامت و شادابی روح و جسم از سوی آحاد جامعه در متن زندگی روزمره بعنوان یک وظیفه عمومی تلاش نمایند .
3- برای تقویت وحدت و هویت ملی جوانان ورزشکار ، مناسب با آرمانهای ایران اسلامی و احترام به ملیت ،مذهب و زبان برنامه ریزی نمایند و برای توسعه ارزشهای اسلامی و انسجام و همبستگی اجتماعی به ارتقای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی درمیان ورزشکاران کمک نماید .
4- به ارتقای درک جوانان ورزشکار از اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک نموده و در مناسبتهای فرهنگی و اجتماعی، مسئولان و متولیان امور را در شناخت عمومی از این اهداف و ارزشها یاری رسانند.
5- همگام با مسئولان و پیشکسوتان ،ورزشکاران را در رعایت شئونات اخلاقی ، موازین شرعی، احترام به فرهنگ و تنوع قومیتی و اخلاق عمومی جامعه اسلامی در چارچوب حقوق شهروندی همراهی و مساعدت نمایند و به‌عنوان تأثیرگذارترین گروه در ایجاد زمینه لازم برای اجرای این منشور اخلاقی و رفتاری مجاهدت نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا قرآن منشور اخلاقی مربیان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، پس از مشارکت چشم گیر مخاطبان شبکه ورزش سیما  در رای گیری قهرمان ایران که به انتخاب برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ پرداخت   ، قرار است  پنجم اردیبهشت ماه با پخش زنده تلویزیونی همزمان شبکه ورزش و شبکه سه برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ در  اختتامیه جشنواره قهرمان ایران معرفی شوند .
در این مراسم که شبکه ورزش میزبان آن است و در سالن همایش های صداوسیما با اجرای پیکان یوسفی برگزار می شود ،ریاست صداوسیما ، نامزدهای قهرمان ایران ،وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ، روسای فدراسیونها و بزرگان ورزش کشور حضور دارند .

دیگر خبرها

  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است