Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:49:38 GMT

اقشار ضعیف در اولویت توزیع گوشت دولتی هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۸۸۹

اقشار ضعیف در اولویت توزیع گوشت دولتی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: در زمینه عرضه گوشت با نرخ دولتی باید بگونه ای مدیریت کنیم که کرامت  مردم  در صف های طولانی آسیب نبیند.

وی افزود: تصاویر این صف ها به شکل مداوم در قالب برنامه جنگ روانی از شبکه های معاند پخش می شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار ضعیف جامعه در شرایط کنونی، گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از قشر آسیب پذیر جامعه هستند که دولت به شکلی ویژه آن ها را مورد حمایت قرار داده تا در شرایط فعلی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مجموعه کمیته امداد و بهزیستی باید امکانات لازم برای توزیع مناسب سهمیه گوشت قرمز و مرغ دولتی را میان مددجویان تحت پوشش فراهم کنند.

بازوند بیان داشت: همچنین باید گوشت قرمز و مرغ با نرخ دولتی در اختیار تعاونی های کارگری مجموعه های مختلف مانند آموزش و پرورش، کارخانجات، شهرداری و دیگر مجموعه های زحمتکش قرار گیرد تا میان اعضاء توزیع کنند.

وی عنوان کرد: با توزیع مناسب این اقلام ضروری میان اقشار ضعیف و زحمتکش، این صف ها بسیار برچیده خواهد شد و کرامت مردم هم حفظ می شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کشور در شرایط تحریم‌های دشوار اقتصادی قرار دارد، گفت: هنر این است که بتوانیم بر این بحران مدیریت کنیم، وگرنه مدیریت در بحران هزینه بسیار سنگینی است.

بازوند اظهار داشت: ملت بزرگ ایران روز ۲۲ بهمن از همه اقشار از زن و بچه گرفته تا پیر و جوان، به شکل گسترده در یک هوای بارانی و برفی آمدند و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و باید قدردان این ملت بود.

کد خبر 4545726

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه توزیع گوشت مرغ هوشنگ بازوند هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس

ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از توزیع بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح مدارس مناطق کم برخوردار استان خبر داد.

مجید بذرافکن امروز، ۲۵ فروردین در حاشیه توزیع بسته‌های حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار شیراز گفت: این بسته‌های حمایتی به همت خیران میان مدارس ابتدایی مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه فارس با نرخ پوشش تحصیلی ۹۸ درصدی دوره ابتدایی جایگاه خوبی دارد، افزود: استان فارس دارای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به دلایل مختلفی از جمله اجتماعی، جسمی، اقتصادی، فرهنگی است لذا در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی لازم‌التعلیم‌ها، مجمع خیرین تعلیم و تربیت در یک امر خداپسندانه اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار شامل کیف و کفش و لوازم‌التحریر کرده است.

بذرافکن تصریح کرد: اقلام حمایتی ویژه دانش‌آموزان کم برخوردار نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان مرودشت به مدارس تابعه ارسال می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس نیز اظهار کرد: در راستای خدمت به نظام تعلیم و تربیت تعدادی از خیرین اقدام به راه‌اندازی مجمع خیرین تعلیم و تربیت کرده‌اند تا در همه زمینه‌ها با نظام تعلیم و تربیت همکاری کنند.

ایرج شاعلی افزود: عوامل بسیاری در بازماندگی از تحصیل سهیم هستند لذا خیرین تلاش دارند زمینه ادامه تحصیل را این بازماندگان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دو سیاست، پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و نگه‌داشتن دانش‌آموزان بازگردانده در فرآیند تحصیلی همواره در دستور کار مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • معرفی اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • رویکرد مجموعه آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه در سال جدید
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس