Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج حسن‌آباد فشافویه شهرستان ری گفت: بسیجیان دارای امتیاز خاصی هستند و باید قدر خود را بدانند در همه شئونات زندگی و در هر قشری نیروی بسیج حضور دارد.

وی با بیان اینکه اگر بسیجیان به مأموریت‌های خود عمل کنند جامعه به موفقیت می‌رسد،عنوان کرد: امروز عراق هم به تبعیت از جمهوری اسلامی نیروی بسیج را ایجاد کرده است، چون وجود بسیج همانند رشته‌ای عمل می‌کند که سر رشته آن رهبری و بزرگان دینی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند فرموده است اگر همه افراد کنار یکدیگر قرار گرفته و ایمان و تقوا داشته باشند آن‌ها را کمک کرده و گناهان آن‌ها را می‌بخشم.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: انسان باید ایمان بیاورد و رسالت و امامت را بپذیرد و تقوا داشته باشد، از امام رضا (ع) سؤال شد که تقوا یعنی چه و ایشان فرمود: تقوا اجرای واجبات و ترک محرمات است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ابراز کرد: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که گناه نکرده است و غیر معصومین همه انسان‌ها دچار گناه می‌شوند، ولی باید با تبعیت از رضای الهی زمینه بخشش گناهان را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر نعمتی در جای خود باید استفاده شودبیان کرد: افرادی که از نعمت خدا به غیر از رضای الهی استفاده کنند کفر کردند.

مرجع تقلید شیعیان یادآورشد: روز قیامت همه انسان‌ها حضور پیدا می‌کنند و به اعمال آن‌ها رسیدگی می‌شود و باید در دنیا از خدا بخواهیم که در قیامت بدی‌های ما را نشان ندهد.

انتهای پیام/ح

ایمان و تقوا سبب بخشش گناهان انسان می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او ادامه داد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هم به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم. امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

او بیان کرد: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

او تاکید کرد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ + فیلم
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • رژیم صهیونیستی و همپیمانانش بدانند دیگر نمی‌توانند از عواقب جنایات خود فرار کنند