Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@00:30:52 GMT

رسانه ها کارگروه اشتغال گناوه را ياري کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۹۳۷

رسانه ها کارگروه اشتغال گناوه را ياري کنند

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري گناوه گفت:اصحاب رسانه در بازتاب و انعکاس نتايج نظارت هاي کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري از طرح هاي اشتغال روستايي و پشتيبان اين شهرستان به جامعه همراهي و مشارکت کنند.

به گزارش ايرنا، حسين اميري روز دوشنبه در جلسه مشترک کارگروه هاي اشتغال وسرمايه گذاري، اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد اين شهرستان افزود: اصلاح فرهنگ کار، مهارت آموزي، توانمندسازي و اهليت سنجي در پرداخت تسهيلات اشتغال به عنوان يک ضرورت باعث مي شود از انحراف در اجراي طرح هاي اشتغالزايي جلوگيري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: حمايت و پشتيباني از طرح هاي اشتغالزايي و ملزم شدن متقاضيان به اجراي آنها براي اعضاي کارگروه اشتغال حايز اهميت است و بصورت مستمر آنها بازديد و نظارت مي شوند.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري گناوه گفت: دستاورد تسهيلات پرداختي به متقاضيان بايد تنها منجر به اشتغالزايي شود و طرح هايي که با وجود اخذ وام منجر به ايجاد اشتغال نشده توسط کميته فني و بانک ها بررسي و در صورت استنکاف متقاضي از اجراي آن، طبق مقررات بازگردانده شود.
وي بيان کرد: نتيجه نظارت و اقدام هاي کارگروه در الزام متقاضيان به اجراي طرح براي تغيير باور عمومي نسبت به اخذ وام اشتغال و مصرف آن در محل ديگري و ناتواني متوليان اشتغال در پيشگيري و جلوگيري از چنين روندي گزارش و اطلاع رساني شود.
در اين نشست مصوبه هاي قبلي کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري، اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد بررسي و گزارشي از بازديد طرح هاي پشتيباني اشتغال روستايي ارايه شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است