Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:43:43 GMT

11 محله در شهرهای استان قزوین بازآفرینی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۳۹۸۷

11 محله در شهرهای استان قزوین بازآفرینی می شوند

به گزارش ایرنا، مصطفی صالحی روز دوشنبه در نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با برنامه بازآفرینی شهری پایدار و برنامه جامع اقدام مشترک در بازآفرینی شهری پایدار قزوین، تاکید کرد: امروز رویکرد جدیدی را در حوزه بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده شاهدیم که ما را به آینده امیدوارتر می کند.
وی با تاکید بر ارتقای سطح کیفی در بافت های فرسوده شهری، اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات موجود در بافت های فرسوده از دغدغه های اصلی مجموعه مدیران شهری است که این روزها بر ضرورت ساماندهی و مقاوم سازی آن تاکید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی یادآور شد: فضاهای موجود در بافت های فرسوده شهری از جمله معابر، فضاهای عمومی و پارکینگ ها بدون شک مشکلات این حوزه را دوچندان کرده است که با ارایه راهکارها و طرح های مناسب باید مورد توجه جدی قرار گیرند.
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین در ادامه، موضوع آموزش را در این بخش حایز اهمیت دانست و افزود: مدیران شهری باید نیازهای ضروری و اولویت دار خود را مطرح کنند تا با استفاده از چنین دوره های آموزشی نسبت به رفع آنها اقدام شود.
8054* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ارتقای سطح استان قزوین دوره های آموزشی شهری بازآفرینی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه  در اجرای نوسازی واحدهای مسکونی و بافت های فرسوده از تمامی ظرفیت های مردمی  استفاده خواهیم کرد گفت:  طی چند ماه گذشته با استفاده از مشارکت های مردمی توانسته ایم ۲۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور شروع شده است که بیش از ۸۲ هزار واحد در کشور بهره برداری شده است.

آیینی  اظهار کرد:  امسال شرکت بازآفرینی شهری ایران، نوسازی ۱۵۰ هزار واحد جدید و بهره برداری از ۱۰۰ هزار واحد نوسازی در سطح کشور را در دستور کار دارد.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم فرآیند ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن  فرسوده را آغاز خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند