Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@11:26:50 GMT

هجمه غرب علیه برنامه موشکی ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۱۰۸

هجمه غرب علیه برنامه موشکی ایران

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از نشنال اینترست؛ اسرائیل برنامه تسلیحات هسته ای و موشک های بالستیک خود را با حمایت اروپایی ها توسعه داده و عربستان سعودی نیز موشک های پیشرفته خود با طیف بردی ۲هزار و ۵۰۰ کیلومتری از چین تامین می کند. عربستان سعودی همچنین در حال تهیه فناوری غنی سازی اورانیوم از ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن حتی در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما، مدعی بود که توسعه بومی فناوری هسته ای(توسط ایران) بهانه ای برای استفاده تسلیحاتی از اورانیوم است.

اروپا نیز به خط لوله ای برای جریان عظیم تزریق سیستم های تسلیحاتی یپشرفته به منطقه تبدیل شده است. خاورمیانه در حال تبدیل شدن به پرسودترین بازار تسلیحات در جهان است و دولت ها و شرکت های غربی نیز به شکلی خصمانه در حال تشدید و تزریق این پدیده بی ثبات کننده هستند.

به عبارت ساده، اروپایی ها که تلاش می کنند در قبال ایران، نقش یک فعال بی طرف در منع گسترش تسلیحات را ایفا کنند این ظاهر را با توجه به اقدام خود در فروشندگی تسلیحات به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمد بن سلمان شاهزاده سعودی تضعیف کرده اند.

 

شفقنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برنامه موشکی نشنال اینترست غرب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  علی اکبر حسینی محراب شامگاه چهارشنبه (۸ فروردین) در محفل انس با قرآن که با حضور قاریان استان خوزستان برگزار شد افزود: امیدواریم وظیفه خود را در رابطه با نشر قرآن کریم به درستی انجام داده و نسبت به اصول و احکام قرآن اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قاریان، حافظان و مفسران قرآن توسط نور الهی هدایت می‌شوند ادامه داد: کسی که با قرآن آشنا شود، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می‌کند و قرآن به عنوان قطب نما، انسان را با خدای خود و فطرت پاک آشنا کرده و به بالاترین درجه الهی نزدیک می‌کند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: تمسک به قرآن موجب سعادت و رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید تلاش کرد با برپایی محافل قرآنی، زمینه جذب بیشتر جوانان را به فرهنگ علوم قرآنی فراهم کرد.

حسینی محراب بیان کرد: قاریان و حافظان از همراهان خود سبقت گرفته و در کار‌های خیر پیشتاز هستند و الگوی مناسبی برای دیگران به شمار می‌روند.

وی افزود: جامعه قرآنی استان در همه زمینه‌ها الگو و سرآمد بوده و باید با کار بیشتر در مدارس و دانشگاه ها، نسل جوان را با خود همراه کرده و جریانات شیطانی را شکست داد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه قاریان باید به طور مستقیم تعالیم قرآن را به افراد تشنه قرآن و دین منتقل کنند و موانعی که باعث گسترش محافل قرآنی شده را برطرف و همه افراد از جمله ائمه جمعه و جماعات و مسئولان را به نشر و گسترش قرآن سوق دهند، ادامه داد: جامعه قرآنی استان باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و این محافل قرآنی باید تکثیر شود تا جوانان ما بیشتر به قرآن گرایش پیدا کنند و  باید مسئولان را نسبت به سرمایه گذاری در قرآن ترغیب و تشویق کنند.

در پایان مراسم از قاریان و حافظان برجسته استان خوزستان تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • تسلیحات پهپاد «کرار»، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد /اولین پهپاد رزمی ایران را بشناسید+ تصاویر
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا