Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم شهرستان نقده به نمایندگی از ایران در تور اروپایی روی برف 2019 شرکت داشت که با کسب 2 پیروزی و 2 شکست در رتبه پنجم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

رسول بنایی کیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تور اروپایی از 26 بهمن ماه جاری با حضور 15 تیم از کشورهای ایران، ارمنستان، گرجستان، ایتالیا، روسیه، ترکیه، لهستان و رومانی در پیست اسکی باکوریانی گرجستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تیم نقده در نخستین دیدار خود با نتیجه 2 بر صفر مقابل روسیه (ج) شکست خورد ولی در ادامه در 2 ست پیاپی تیم گرجستان (الف) را پشت سر گذاشت و سپس با همین نتیجه ترکیه (الف) را شکست داد و در جمع 6 تیم برتر قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیم والیبال روی برف نقده در ادامه این رقابت ها برای دومین بار مقابل تیم روسیه (ج) به میدان رفت و با قبول شکست 2 بر صفر از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماند.
دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال روی برف نقده با قبول باخت دوم مقابل روسیه (ج) به همراه تیم ایتالیا (الف) در رتبه پنجم مشترک جای گرفت.
بنایی کیا افزود: تیم والیبال روی برف نقده با ترکیب سعید صیامی به عنوان کاپیتان، مهدی کاظمی پاسور، عماد بهمنی مدافع و توحید عالیزاده بازیکن قدرتی زن با هدایت اردشیر کریمیار (بازیکن سابق تیم ملی) راهی این تور اروپایی شده بود.
به گزارش ایرنا در سال 1395 دومین دوره تور اروپایی والیبال روی برف اروپا که با همت شرکت رایکا توسعه کیش در پیست دیزین ایران برگزار شده بود، با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید.
نخستین دوره تور اروپایی 2016 والیبال روی برف در پیست «اسپیندلروف ملین» با حضور 32 تیم مردان و 16 تیم بخش زنان در جمهوری چک برگزار شد.
سال گذشته نیز کنفدراسیون والیبال اروپا سومین دوره تور والیبال برفی 2018 اروپا را در مرکز اولوداغ بورسای ترکیه برگزار کرد.
تور اروپایی والیبال روی برف در ست‌های 11 امتیازی و با توپ‌های VLS300 در سه ست برگزار می شود.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال اروپايي روي برف نقده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران