Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:20:46 GMT

ونگر و توضیح دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۱۹۷

ونگر و توضیح دلایل رد پیشنهاد رئال مادرید

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی از فرصت حضورش در رئال مادرید و دلایل رد این پیشنهاد صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی 69 سله، در سال 1996 هدایت آرسنال را برعهده گرفت و تا سال 2018 بر نیمکت مربی گری توپ‌چی ها نشست. او تا سال 2006 روزهای خوبی را در این تیم سپری کرد ولی پس از آن، تیمش دائم رو به افول رفت و هیچگاه اوضاع خوبی برای آرسنال رقم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، رئال مادرید به دنبال جذب ونگر بود و سرمربی فرانسوی از دلایلش برای رد پیشنهاد سپیدپوشان خبر داد.

 

 

 

 

او گفت:" به نظر من، مربی باید روی سه سطح تاثیر بگذارد. اول، روی کارنامه بازیکنانی که با آنها کار می‌کند. دوم روی سبک بازی تیمش و سوم، روی ساختار باشگاهی که در آن کار می‌کند. به نظر من، این وجه خیلی مهم است و من هم به همین علت تیم را ]به مقصد رئال مادرید [ترک نکردم چون به نظرم ساختار تیم هنوز در حال رشد و پیشرفت بود."

 

ونگر درباره اینکه آیا دوست دارد هدایت رئال را در آینده برعهده بگیرد یا نه گفت:" نمی‌توانم پاسخ سوال شما را بدهم زیرا نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. کار من این است که بهترین بازی را از بازیکنان بگیرم و امیدوارم که بتوانم در آینده هم این کار را انجام دهم ولی در ابتدا باید بتوانم بهترین عملکرد را از خودم بگیرم و فعلا به دنبال راهی برای این موضوع هستم.

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد