Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: تجهیزات سخت افزاری با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در بین کتابخانه های باز و مخزن دار مساجد استان توزیع شد.

حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: به میمت ورود به دهه پنجم انقلاب، ستاد دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان  اقدام به توزیع تجهیزات سخت افزاری در بین کتابخانه های باز و مخزن دار مساجد استان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان تامین  شده است، افزود: تجهیزات شامل قفسه کتاب، میز و صندلی مطالعه، میز کامپیوتر، فایل بایگانی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و آب سردکن می باشد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه در حال حاضر ،۴۷۰باب کتابخانه باز و ۱۱۴  باب کتابخانه مخرن دار در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، ادامه داد: بیش از 3 هزار و 500 کتاب در کتابخانه های باز و مخزن دار موجود است.

 

پودینه گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر عضو کتابخانه های مخزن دار مساجد استان هستند.

 

گفتنی است کتابخانه مخزن دار یک فضای مخصوص در مسجد در اختیار دارد ولی در کتابخانه باز، فقط یک قفسه و تعدادی کتاب وجود دارد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان زاهدان شهید مدافع وطن اصفهان اردبیل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل هرمزگان توزیع تجهیزات کتابخانه های مساجد کانون های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد