Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه از تأکیدات مقام معظم رهبری تعمیق معنویت در نیروهای مسلح است، عنوان کرد: این امر با جدیت دنبال می‌شود؛ جذب، آموزش و تربیت نیروها با این رویکرد صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: از جهت صنایع دفاعی نیز امروز در ایران اوج فناوری و دانش فنی وجود دارد و ۸۵ درصد از تجهیزات و تسلیحات را در کشور تولید می‌کنیم که این عدد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ۴یا۵درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقابله با تهدیدها نیز علی رغم اینکه پایگاه‌های دشمن در دورتادور ایران استقرار دارد، اما بحمدللهاقتدار مناسبی در کشور برقرار است و جرأت حمله نظامی به حد زیادی از دشمن سلب شده است، لذا به عملیات‌های روانی، سایبری، فرهنگی و … روی آورده که در این عرصه نیز نیروهای مسلح به فراخور مسئولیت‌ها حضور و فعالیت دارند.

باقری به فعالیت نیروهای مسلح در دور کردن تهدید از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح با تجربه در ابعاد مستشاری، آموزشی و فرماندهی در جنگ با داعش در سوریه فعالیت چشمگیری داشتند، از این رو دشمن امروز به دنبال آوردن تهدید در پاکستان و افغانستان است که حمله تروریستی سیستان در همین راستا بود.

وی با بیان اینکه طرف‌های پاکستانی از روز گذشته عملیات‌هایی را علیه پایگاه‌های تروریست‌ها آغاز کرده اند، گفت: اعلام کرده ایم که اگر توان مقابله ندارید ما خودمان وارد می‌شویم و انتقام خون عزیزانمان را می‌گیریم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح محمد باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • مجوز استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی صادر شد
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان