Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@07:54:41 GMT

مرگ دلخراش پیرمرد ۹۰ ساله زیر چرخ‌های اتوبوس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۳۴۳

مرگ دلخراش پیرمرد ۹۰ ساله زیر چرخ‌های اتوبوس

خبرگزاری میزان- رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت:برخورد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک پیرمرد ۹۰ ساله باعث جان با ختن او شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احسان مومنی ساعت ۵۲: ۸ صبح امروز در مسیر غرب به شرق خیابان هوانیروز نرسیده به میدان المپیک یک مورد تصادف منجر به فوت بوقوع پیوست در این حادثه یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت با دنده عقب جهت پارک بوده با عابر پیاده که پیرمردی ۹۰ ساله بود و در کنار محور ایستاده بود برخورد و باعث جان باختن او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عکس / برخورد مرگبار خودروی سواری با کامیون فیلم / کودک بازیگوش دو نفر را زیر گرفت!

وی در ادامه افزود: به رانندگان عزیز توصیه می‌کتیم از حرکت غیر ضروری با دنده عقب خودداری کرده و وسایل نقلیه سنگین در هنگام حرکت با دنده عقب حتماً از یک نفر کمک راننده استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب اتوبوس اخبار حوادث پلیس مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

حمید قویدل روز دوشنبه اظهار کرد: این اتوبوس حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می‌کرده که بعد از محدوده تله کابین واژگون شده است.

به گزارش ایرنا، وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و گفت: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آستارا
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت دنا و تارا در بازار
  • حرکت به سمت عمق تولید دستگاه و نوار قندخون در کشور
  • بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس در تبریز
  • اجرای طرح برخورد با تخلفات رانندگان در نبستن کمربند ایمنی
  • اراک اولین شهر در استفاده از اتوبوس برقی
  • پست احساسی نصرتی بعد از مصاحبه دلخراش