Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن اشاره به مهارت آموزی در جامعه افزود: ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینی با افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی و اقتصاد مقاومتی رقم می‌خورد و منافع ملی را به دنبال دارد از این رو در مراکز آموزشی و دانشگاهی ما باید مهارت آموزی تقویت شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان عیسی فرهادی در خصوص تامین شرایط و فعال سازی کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی و علمی کشور افزود: در راستای مشارکت حداکثری مردم برای انجام فعالیت‌های اقتصادی باید زمینه لازم را فراهم آورد تا با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی در جامعه این مهم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار تهران ادامه داد: حمایت از نخبگان و کارآفرینان، شرکت‌های چند ملیتی، شرکت‌های دانش بنیان، کسب و کار‌های نوآورانه با ظرفیت اشتغال پایدار و حمایت از شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی، حمایت و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف رقابت پذیری از موارد توسعه کارآفرینی و اقصاد مقاومتی است که مسوولین و تصمیم گیرندگان کشور باید توجه وافری به آن داشته باشند.

فرماندار تهران برای رفع مشکلات مربوط به اشتغال و بیکاری در شهرستان تهران استفاده از ظرفیت‌های روستایی نظیر گردشگری روستایی، توسعه محصولات روستایی، پرورش دام و طیور و گیاهان و ماهی‌های زینتی را از مواردی عنوان کرد که کارفرآفرینان با ورود به آن در تثبیت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار موفق بوده اند.

فرماندار تهران ضمن تاکید به پرداخت تسهیلات کارآفرینی امید با هدف رفع مشکلات مربوط به اشتغال جوانان افزود: فرمانداری تهران در راستای رفع مشکلات مربوط به ارایه تسهیلات توسط این صندوق ضمن برگزاری جلسات متعدد، اقدامات مناسبی را برای استفاده جوانان پیگیری نموده است تا بتواند گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات این حوزه بگشاید.

فرهادی ضمن اشاره به مالیات ارزش افزوده که دولت در اختیاری دهیاری و شهرداری‌ها قرار داده است افزود: مشاغل خانگی، تعاونی‌های روستایی و طرح‌های عمران و آبادانی روستا‌ها با تعیین ارزش افزوده می‌تواند در زمینه‌های مختلف برای شهروندان و روستا ییان شغل ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی تهران فرماندار بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

فرهاد بختیاری‌فر با اعلام گفت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۳۹ تماس در بخش برنامه اطلاع‌یابی قطعی، حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب ثبت کرده که ۴۷ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۳۰ درصد مشترکین، ۱۲ درصد حوادث آب شهری، هفت درصد حوادث آب روستایی و چهار درصد حوادث فاضلاب بوده است.

او با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در سال گذشته رفع و ترمیم شده است، گفت: ۲۷ هزار و ۹۹۹ حادثه مربوط به آب شهری، ۱۶ هزار و ۳۱۳ حادثه مربوط به آب روستایی و ۹۶۴۶ حادثه مربوط به فاضلاب بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان  با بیان اینکه شهرستان همدان با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب شهری و ۷۸۲۵ مورد حادثه فاضلاب و شهرستان ملایر با ۵۵۱۷ مورد حادثه آب روستایی، بیشترین آمار را به نام خود ثبت کردند،گفت: در گزارشات نسبی تهیه شده در خصوص تعداد حوادث آب و فاضلاب شبکه به نسبت طول شبکه و تعداد حوادث و اتفاقات انشعابات به نسبت تعداد اشتراکات، برخی شهرستان‌ها به دلیل کثرت در حوادث با سرعت کمتری انجام شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان