Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افتتاح شد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد امروز با حضور ماریا دوتسنکو رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران و جمعی از مسئولان استان در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در این مراسم با اشاره به اینکه ایران به مدت سه سال در شورای اقتصادی و اجتماعی مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به‌عنوان یکی از 6 رکن اصلی سازمان ملل متحد انتخاب شده است اظهار داشت: در این نمایشگاه منحصر به فرد عکس‌ها و اسناد تاریخی شامل لحظات ویژه تاریخی و غنی از مشارکت سازمان ملل متحد و ایران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم در نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد 66 قطعه عکس و اسناد مهم به نمایش گذاشته شده است که هر یک می‌تواند برای پژوهشگران ایرانی علاقه‌مند به علوم سیاسی، روابط و حقوق بین‌الملل مورد استفاده قرار گیرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد: تروریسم تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین‌المللی استرئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد: جامعه ملل با همه‌گونه اشکال تروریسم "مخالف" استسفیر جدید ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد در ژنو آغاز به کار کرد

همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تاسیس سازمان جهانی ملل متحد، سفر هفت دبیرکل سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا در آمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده است.

 به گزارش تسنیم نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری ایران و سازمان ملل متحد در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان صبح‌ها از ساعت 9 تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 18 آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، چهار جلد قرآن نفیس و یک کتاب به نام امثله که نسخه خطی آن مربوط به دوره زندیه و قاجاریه است از مجموعه شخصی مرحوم حاج نقی شفیعی‌ها به مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین اهدا شد.

وی گفت: کتاب‌های اهدایی با موضوع قرآن مجید بوده که تاریخ چاپ و نگارش آنها مربوط به دوره زندیه و قاجاریه است.

مسئول پیگیری امور مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان افزود: این آثار به لحاظ فحوا و محتوا، شیوه نگارش و چاپ، جنس کاغذ، نوع صحافی، جلد سازی، تزیینات، صفحه بندی و سایر موارد دارای ارزش تاریخی هستند..

به گفته ترکمن، قزوین با سابقه و پیشینه‌ای تاریخی چند هزار ساله خود دارای مشاهیر و شخصیت‌های علمی و تاریخی بوده که آثار مکتوب ارزشمند و بی شماری در گوشه و کنار این منطقه شهر یافت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت نگاهداری صحیح و اصولی از اسناد و کتاب‌های قدیمی به عنوان اسناد ماندگار تاریخ کشور، تاکید کرد: تنها مرجع تخصصی نگاهداری از این نوع اسناد تاریخی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله ایران
  • تداوم یاوه گویی‌های نتانیاهو علیه ایران
  • گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
  • صدور اسناد مالکیت روستایی و شهری استان بوشهر تسریع می‌شود
  • نماینده ایران در سازمان ملل: عملیات ایران برای دفاع از خود ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی