Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نخستین جشنواه تجارب مدیران شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و هم چنین مدیران شهری به همت اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران شهرداری تهران،در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارتین‌نیوز، این جشنواره با محوریت پنل‌های مختلف برگزار شد که در هر بخش برگزیده‌های اقدامات صورت گرفته در معاونت ها، سازمان ها و شهرداران مناطق شهرداری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎احمد صادقی در پنل خدمات شهری و مدیریت بحران جشنواره مدیران شهرداری تهران، با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره، گفت: ثبت تجارب اقدام بسیار مفیدی است که منجر به ارائه و انتقال تجارب به مدیران آینده و هم چنین ثبت آن‌ها شود.

‎رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این‌که بسیاری از اقدامات انجام شده در کشور، در دانشگاه‌ها ثبت و در نهایت به عنوان دانش به آیندگان عرضه می‌شود، تصریح کرد: تبدیل تجربه به دانش بسیار حائز اهمیت است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

‎وی با اعلام این‌که بعد از حوزه خدمات شهری، استقبال زیادی از بخش مدیریت بحران شده است، اذعان کرد: این موضوع نشان از دغدغه‌مندی مدیران در حوزه مدیریت بحران است.

‎صادقی با بیان این‌که در جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران 9 تجربه ثبت و در نهایت 6 تجربه انتخاب شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این دوره کم لطفی به حوزه بحران شده است به گونه‌ای که تجربه های مدیریت بحران در کتاب تجارب مدیران شهرداری تهران ثبت نشده و امیدواریم این موضوع اصلاح شود.

‎در اختتامیه جشنواره تجارب مدیران شهرداری تهران، از سامانه جامع منابع انسانی در واحدهای تابعه شهرداری تهران رونمایی شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دانشگاه تهران شهر تهران شهردار تهران شهرداری تهران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در مراسمی محمدرضا باقری مدیرعامل موسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان نخستین دبیر جشنواره فرهنگی و هنری اتقان منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقاء فرهنگ کارِ ایرانی-اسلامی را فراهم آورید.»
یادآوری می‌شود که فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد.

این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌هایهنر‌های تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنر‌های نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده و اختتامیه آن تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • پشت پرده بحران اقتصادی ونزوئلا / تاراج منابع نفتی توسط مدیران حکومتی
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله