Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان با تاکید بر تقویت زیرساخت های شهرها و سیل بندهای رودخانه با توجه به افزایش بی سابقه آب رودخانه کرخه از مدیران عضو این ستاد خواست همچنان آمادگی خود برای مقابله با این سیلاب را حفظ نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیشگیری بهترین مرحله در مدیریت بحران است و در مرحله پیشگیری هزینه هایی که صورت می‌گیرد بسیار کمتر از مراحل بعدی است و سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی در ادامه بیان داشت: مدیران اجرایی در این شهرستان هنگام خطر سیل باید از تمام توان خود و تجهیزات دستگاه ها برای مدیریت بحران استفاده کنند.

فرماندار دشت آزادگان در این جلسه بر لزوم اجرا شدن طرح هدایت آب های سطحی و همچنین حل مشکل فاضلاب این شهرستان در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: با بارش باران شاهد آبگرفتگی در بسیاری از نقاط شهر هستیم و این امر ناشی از هدایت نشدن آب های سطحی و مشکلات عدیده فاضلاب این شهرستان و همچنین افزایش دبی رودخانه است و مسئولان مربوطه باید هر چه زودتر در این خصوص اقدام نمایند تا بیش از این شاهد از بین رفتن زیر ساخت های شهری نباشیم.

وی اذعان داشت: متاسفانه در سال های گذشته به علت کمبود بارش ها و نبود آب در رودخانه، به صورت کارشناسی شده نسبت به تقویت سیل بندها اقدام نشده است و باید این خلاء ها جبران شود.

غلامعباس هزاریان با بیان اینکه بحران و حادثه زمان مشخص ندارد و خبر نمی کند، اظهار کرد: قصور در زمینه خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم از هیچ مدیری در این شهرستان پذیرفته نیست.

انتهای پیام/گ

لزوم ترمیم سیل بندها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم

به دلیل بارش شدید باران بهاری در مسیر جاده سه چاهون بافق سیل به راه افتاد.

روز گذشته مدیرکل مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد؛ دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران استان در حالت آماده‌باش هستند.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان هشدار داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های قزوین
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان