Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از کشف و محکومیت قاچاقچی ۳۸ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از کشف و محکومیت قاچاقچی ۳۸ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: مامورین هنگ مرزی شهرستان ماکو در حین ارزیابی و کنترل مسافرین خروجی در درب خروجی گمرک به شخصی مشکوک و در بازرسی از وی مقدار ۳۸ هزار و ۲۰۰ دلار آمریکا کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی شهرستان ماکو ارسال کردند.

وی افزد: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط ارز‌های مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات آذربایجان غربی قاچاق کالا و ارز دلار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 744900

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان