Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ هزار دانش‌ آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌ انتظار کمک‌ های خیرین و نیکوکاران در جشن نیکوکاری امسال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری در جلسه هماهنگی برنامه‌ های هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری یکی از رویدادهای ملی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌ های مردمی برای کمک به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شرایط اقتصادی امروز اقشار نیازمند جامعه با مشکلات بیشتری روبه‌ رو هستند، افزود: در این زمینه باید تلاش کنیم که جشن نیکوکاری امسال را با تعامل و همکاری با تمامی نهادها و دستگاه‌ های ذی‌ ربط باشکوه‌ تر از سال‌ های گذشته برگزار کنیم. 

 

مبشری شعار جشن نیکوکاری امسال را «عیدی برای همه» دانست و اضافه کرد: این جشن با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، آموزش‌ و پرورش، سازمان دانش‌ آموزی و بسیج در روز 15 اسفند در مدارس، 16 اسفند در پایگاه‌ های کمیته امداد و در روز 17 اسفند در میعادگاه‌ های نماز جمعه برگزار می‌ شود.

 

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری فرصتی مناسب برای همبستگی مردم خیر و نیکوکار استان به منظور یاری نیازمندان است، گفت: امید است با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب شاهد حضور پرشور مردم نیکوکار در این جشن و در آستانه سال نو برای کمک به جامعه هدف نیازمند کمیته امداد باشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه سرلوحه کار این نهاد «تعاونو علی البر و التقوی» است، تصریح کرد: ما واسطه کار خیر می‌ شویم و امیدواریم که با ایجاد انگیزه بر افکار جامعه مدیریت کنیم و بتوانیم در وضعیت بحرانی این روزها، گرهی از مشکلات هم نوعان نیازمند خود بازکنیم.

 

مبشری به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس استان اشاره و یادآور شد: ضروری است مدیران پرورشی از 10 تا 15 اسفندماه نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در مدارس اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 12 هزار دانش‌ آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌ انتظار کمک‌ های خیرین و نیکوکاران در جشن نیکوکاری هستند، تصریح کرد: 60 هزار پاکت نیکوکاری برای جمع‌ آوری کمک‌ های دانش آموزان در مدارک استان تدارک دیده‌ شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد به تشکیل شبکه های نیکوکاری در مدارس اشاره کرد و گفت: 60 مدرسه دارای جمعیت 300 نفر به بالا در استان داریم که می‌ توان با حضور در این مدارس و با کمک رابطین فعال شبکه‌ های نیکوکاری را در این مدارس راه‌ اندازی کرد.

 

مبشری در پایان از همه خیرین، نیکوکاران، دستگاه‌ ها و ادارات استان دعوت کرد تا با تعامل و همکاری با کمیته امداد، این نهاد را در زمینه کمک به نیازمندان و ریشه کردن کرد فقر و نیازمندی از جامعه یاری کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه هدف از برگزاری از جشن نیکوکاری را برقراری عدالت اجتماعی، جلوگیری از آسیب‌ های اجتماعی و تقویت غنای فرهنگی اعلام کرد و گفت: سال گذشته بر اساس اقدامات انجام‌ شده با همکاری ادارات کمیته امداد در جشن نیکوکاری یک میلیارد و 800 میلیون تومان جمع‌ آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

علی حسن ظاهری به برگزاری جشن نیکوکاری در 15 اسفند در تمامی مدارس استان اشاره و بیان داشت: 155 نفر از کارکنان کمیته امداد برای حضور در مدارس در خصوص ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و صحبت با دانش آموزان اعلام آمادگی کرده‌ اند.

 

مظاهری هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوع دانست و گفت: تلاش می‌ کنیم با همکاری آموزش‌ و پرورش، سازمان بسیج دانش‌ آموزی و حضور امدادگران در مدارس بهره‌ برداری لازم در مدارس صورت گیرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان شهید مدافع وطن اردبیل زاهدان اصفهان وزیر ارشاد شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل پاکت نیکوکاری هفته احسان و نیکوکاری مشارکت های مردمی خیرین کمیته امداد آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: سال گذشته ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

وی افزود: از این تعداد ۴۷۸۰ نفر از معافیت انشعاب آب و ۷۰۳۳ نفر از معافیت انشعاب برق برخوردار شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار و ۷۷۵ خانوار تحت حمایت نیز از خدمت معافیت انشعاب گاز استفاده کردند.

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب معافیت‌های عوارض شهرداری، فاضلاب و … حدود ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات و عوارض شهرداری معاف شدند.

خدرویسی اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب، برق، فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص‌یافته به آنان فقط برای یک‌بار معاف‌اند.

کد خبر 6079557

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی