Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حسین محمدی امروز (۲۹بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی برگزار شد، به ارایه گزارش عملکرد این سازمان پرداخت و گفت: مجموعه نوسازی مدارس بازوی عمرانی وزارت آموزش و پرورش است و وظیفه نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی افزود: با همه تنگناها و مشکلات پیش رو اداره کل توانسته در مجموع ۳۷ پروژه را در قالب ۲۰۷کلاس و۲۸ هزار و ۵۱۱ متر مربع را تحویل آموزش و پرورش دهد.

 


وی با بیان اینکه ۱۹ پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، ادامه داد: مجموع پروژه نیمه تمام در استان ۱۱۵ پروژه است که ۳۷پروژه تکمیل و تحویل شده و ۷۸ پروژه باقی مانده است.

 


این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از ۷۸ پروژه باقی مانده ۴۰ پروژه از محل منابع دولتی و مشارکتی و ۳۵ پروژه تمام خیری و مردمی بوده است.

 


محمدی ادامه داد: از تعداد 115پروژه که برای سال آینده در دست اجرا است، ۴۰پروژه از منابع دولتی، ۴۰پروژه مشارکتی و ۳۵پروژه تمام خیری بوده است.

 


محمدی اضافه کرد: از ۷۸پروژه که در دست اجرا برای سال آینده داریم، ۴۹ پروژه به دلیل کمبود اعتبارات و منابع مالی در سازمان و کشور متوقف شده و منابع مالی که در سال ۹۷ به ما تخصیص داده شده در زمینه های مختلف بابت تعمیر تجهیزات و توسعه مدارس از منابع استانی تا کنون ۲۰ میلیارد تومان بوده که  ۳۵ درصد تخصیص داشته و از منابع ملی توانستیم ۳۸ میلیارد را جذب کنیم که تخصیص بالای ۹۹ درصدی داشتیم.

 


وی همچنین اعتباری که برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تخصیص داده شده را ۱۱۰میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای تکمیل ۷۸ پروژه نیمه تمام و بحث استاندارد سازی و تعمیر و تجهیز ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برای تعداد ۳۷ پروژه حدود ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است،‌ از این تعداد  ۱۰ پروژه کاملا مردمی و ۲۱ پروژه مشارکتی و ۶ پروژه تمام دولتی بوده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر ارشاد حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی اردبیل زاهدان اصفهان کرمان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس بهسازی و نوسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در نشست توسعه برنامه ریزی با گرامی‌داشت روز ارتش، از سپاه پاسداران، ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در عملیات غرور آفرین"وعده صادق" تقدیر کرد.

بهرام‌نیا پس از ارائه گزارشات مسئولان دستگاه‌ها، بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار سال در استان ایلام تاکید کرد.

استاندار ایلام منطقه آزاد تجاری مهران را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت در استان دانست و خاطرنشان کرد که هم‌چنان با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت‌های موردنیاز این منطقه خواهد بود.

وی اضافه کرد: طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران بین ۷ طرح جامع کشور، به‌عنوان نخستین طرح تهیه و تدوین شد.

استاندار ایلام با اشاره به رشد ۷۰۰ درصدی شرکت‌های دانش‌بنیان استان در دولت سیزدهم، بر حمایت ویژه دولت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم از یک شرکت به ۸ شرکت افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در این جلسه از مدیر آبفای استان خواست که تجهیزات مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان را در اسرع وقت تامین کند.

بهرام‌نیا افزود: مصوب شده تا حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان برای کشت گلخانه‌ای به مردم استان واگذار شود.

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت پروژه‌هایی مانند برج هنر، از مسئولان دستگاه‌هایی که پروژه نیمه‌تمام دارند خواست که تکمیل این طرح‌ها را به صورت مشارکتی به بخش خصوصی واگذار کنند.

بهرام‌نیا یکی از نمودهای تحقق شعار سال در استان را، تکمیل تصفیه‌خانه ایوان دانست و به مسئولان دستگاه‌ها تکلیف کرد که با جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد (بی او تی) طرح‌های بر زمین مانده را تکمیل کنند.

حسن بهرام‌نیا در این جلسه مدیران ادارات مربوطه را مکلف کرد تا با ارائه مشاوره‌های جامع به متقاضیان طرح‌های تولیدی و اقتصادی، به پیشبرد اصولی برنامه‌ها کمک کنند.

وی همچنین از مدیران ادارات کلی که حائز رتبه‌های برتر وزارتی در حوزه وظایف سازمانی خود شده‌اند تقدیر کرد و مدیران استانی را به تلاش بیشتر در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان تشویق کرد.

استاندار ایلام بر لزوم همکاری بانک‌های استان در تسهیل امور مربوط به تولید، سرمایه‌گذاری و ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در صنایع تولیدی استان تاکید کرد.

در پایان این جلسه، استاندار ایلام به معاونت اقتصادی استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ماموریت داد تا با همکاری سایر دستگاه‌های استان، برنامه راهبردی تحقق شعار سال، ظرف حداکثر یک هفته تدوین شود.

کد خبر 6081456

دیگر خبرها

  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد