Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور اصلی و با شعار تهران به سوی ۱۴۰۰ خرداد سال ۹۸ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در ۹ محور اصلی و با شعار تهران به سوی ۱۴۰۰ خرداد سال ۹۸ برگزار می شود.

 

زیرساخت‌های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه‌های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری،  تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری است.

 


 علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف کتاب، مقاله، پایان‌نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و برای شرکت در کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال آینده اقدام کنند.




 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی وزیر ارشاد اردبیل زاهدان اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل تهران ۱۴۰۰ مدیریت شهری پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6084178 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • کلیات طرح تشکیل سازمان «سپند» وزارت دفاع تصویب شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد