Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@14:32:47 GMT

ميوه عيد اردبيل از 25 اسفندماه توزيع مي شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۶۸۱

ميوه عيد اردبيل از 25 اسفندماه توزيع مي شود

خبرگزاري آريا - اردبيل-ايرنا-مديرتعاون روستايي شهرستان اردبيل گفت: ميوه عيد مورد نياز مردم تامين شده و از 25 اسفندماه در سطح شهر اردبيل توزيع خواهد شد.

فردين حشمتي روز دوشنبه در جلسه تنظيم بازار اردبيل افزود: 720 تن سيب درختي و 900 تن پرتقال براي توزيع در استان خريداري شده که 50 درصد آن مربوط به شهرستان اردبيل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: قيمت عرضه ميوه شب عيد در مرکز کشور تصميم گيري مي شود و هنوز قيمت نهايي مشخص نشده است.
حشمتي گفت: محل استقرار غرفه هاي توزيع امسال در مکان هاي مناسب انجام مي شود تا مردم به راحتي ميوه مورد نياز خود را تامين کنند .
مديرتعاون روستايي شهرستان اردبيل بيان کرد: اکيپي متشکل از نيروهاي تعاون روستايي ،صنعت ،معدن و تجارت و تعزيرات حکومتي نظارت بر بازار ميوه را برعهده دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام قانوني بعمل خواهد آمد.
علي افشار مسئول تنظيم بازار و توسعه بازرگاني جهاد کشاورزي اردبيل هم در اين جلسه گفت: هنوز دستورالعمل توزيع ميوه ابلاغ نشده و لي ميوه مورد نياز مردم اردبيل تامين شده است.
وي اضافه کرد: جهاد کشاورزي مسئوليت نظارت را دارد و اميد است با هماهنگي سازمان هاي ديگر مشکلي در توزيع بوجود نيايد .
افشار بيان کرد: توزيع ميوه شب عيد در روستاها هم از طريق تعاوني هاي روستايي انجام مي گيرد و روستاهاي داراي جمعيت بيشتر در اولويت قرار دارند.
7110/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جهانبخش نوکانی مدیر منطقه با بیان این مطلب به قابلیت های کشاورزی استان و کسب رتبه های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید اشاره و اظهار کرد: تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

نوکانی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏(‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبرداد و افزود: خوشبختانه با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر ، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

نوکانی با اشاره به فعالیت‎ ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبرداد و اظهار داشت:۵ میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و ۲ میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897831

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • آسفالت 9 هزار متر از محورهای روستایی اردبیل در قالب طرح هادی
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • میانگین مقاوم سازی مسکن در اردبیل ۶۴ درصد است
  • ۷۵۰۰ مسکن روستایی در اردبیل امسال مقاوم‌سازی می‌شود