Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت اسرائیلی از اقدام آمریکا برای استقرار سامانه موشکی گنبد «آهنین» در محل‌های حضور نظامیان آمریکایی در سوریه خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، سایت اسرائیلی «Nziv» به نقل از منابع آگاه آمریکایی گزارش داد که واشنگتن قرار است ۲ سکوی پرتاب موشک‌های سامانه «گنبد آهنین» را خریداری کند تا آن‌ها را در اماکن استقرار نظامیان آمریکایی در سوریه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع سوری نیز اعلام کردند که ارتش آمریکا یکی از این سکو‌ها را در نزدیکی فرودگاه التنف در جنوب شرق سوریه مستقر خواهد کرد.

آمریکا در حالی دست به این اقدام می‌زند که از نظر قوانین بین المللی حضور نظامیان آمریکایی در سوریه یک اقدام اشغالگرانه در این کشور به شمار می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقرار سامانه گنبد آهنین حضور نظامیان آمریکایی در سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چهار ماه مانده به آغاز بازی‌های المیپک، شهرداری پاریس با چراغ سبز دولت اقدام به اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها کرده است.
این اقدام شهرداری پاریس مبنی بر اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها و بی خانمان‌ها و فرستان آنها به برخی از شهر‌ها موجی از مخالفت‌ها و انتقادات را برانگیخته است.
این تصمیم و اقدام که با چراغ سبز دولت مکرون همراه بوده جهت پاکسازی پاریس در آستانه برگزاری رقابت‌های المپیک است.
نیرو‌های پلیس چادر‌های مهاجران را که در زیرپل‌ها و در گوشه و کنار خیابان‌های پاریس روزگار می‌گذرانند تخریب و جمع آوری کرده و مهاجران را به صورت گروهی و با صد‌ها اتوبوس راهی شهر‌های مختلف می‌کنند.
شهردار شهر اورلئان در مرکز فرانسه اعلام کرد این شهر ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار مهاجر و بی خانمان را ندارد و شهرداری پاریس بدون اطلاع شهرداران و بدون هماهنگی این تصمیم را گرفته است.
تعدادی از شهرداران در این زمینه شکایاتی را به مقامات مسئول ارائه کرده اند.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه چندی پیش از طرح پراکنده کردن مهاجران به سراسر کشور حمایت کرده بود.

دیگر خبرها

  • اقدام آمریکا برای آزادی زندانیان این کشور در افغانستان
  • استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان
  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • کی‌یف: احتمال استقرار نظامیان اروپایی در اوکراین وجود دارد
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد