Web Analytics Made Easy - Statcounter

دایی می گوید به آنالیز تیمی الریان خواهند پرداخت.

طرفداری- سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید بازی سختی مقابل الغرافه در انتظار تیم ما است.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل الریان قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گفت:

بازی سختی مقابل نماینده هند انجام دادیم. فردا هم مقابل الریان بازی خیلی سختی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الغرافه تیم خیلی خوبی است.

وی ادامه داد:

بازی اول مان مقابل تیم پنجاب هند را آنالیز کردیم اما با توجه به حضورمان در قطر آمده‌ایم که بازی خودمان را انجام بدهیم و پیروز شویم.

دایی ادامه داد:

در این مدت که جام ملت‌های آسیا بودن قطری‌ها تیم خودشان را خیلی خوب تقویت کردند. به هر حال ما به اینجا آمدیم تا بازی را ببریم. بازی فردا هم برای ما و هم برای الریان سخت است. با اطلاعات خوبی بازی فردا را آغاز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد در بازی فردا به برتری برسیم. سعی می کنیم کارهای تاکتیکی رقیب را آنالیز کنیم. ما به بازیکن خاصی از الریان نمی پردازیم و فقط کار تاکتیکی خودمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم سایپا خاطرنشان کرد:

سعی می‌کنیم کارهای تاکتیکی حریف را آنالیز کنیم. مطمئنا خط حمله آنها خیلی بهتر از خط دفاعی الریان است. سعی می‌کنیم جلوی نقاط قوت آنها را بگیریم.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار که تیم آنها به مشهور به تیمی است که بازیکنان جوانی دارد و این بدان معناست که تیمش تجربه کافی را ندارد، گفت:

بدون شک بازی سختی مقابل الریان خواهیم داشت و جوان تیم ما و اینکه تجربه کافی را در تورنمنت آسیایی ندارد می تواند بازی را سخت تر کند. البته این را بگویم که با توجه به اینکه وقتی تیم جوانی دارید و بازیکنان باهوش خوبی دارید و به دنبال پیشرفت هستند می توانید بازی خوبی را با انگیزه بالای آنها به نمایش بگذارید و این انگیزه می تواند نداشتن تجربه را جبران کند.

دایی درباره شکسه شدن رکوردش توسط معز علی در جام ملت‌های آسیا گفت:

من به او و به تیم ملی قطر تبریک می گویم. این را باید بدانید که همیشه رکوردهای فوتبالی در معرض شکسته شدن قرار دارند و این امری طبیعی است. از این فرصت استفاده می کنم و از باشگاه ، مسئولین و هواداران السد تقدیر و تشکر می کنم به خاطر زحماتی که برای من در دوران بازیگری در این باشگاه کشیدند. من همیشه السد را خانه خودم می دانم. من دوستان زیادی در باشگاه السد و کشور قطر دارم و از اینکه فرصتی برایم پیش آمد که دوباره آنها را زیارت کنم خوشحالم. در سال های اخیر السد پیشرفت خوبی داشته است و این نشان دهنده تلاش مسئولان برای پیشرفت باشگاه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش های رگباری طی دو روز آینده در بیشتر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، برای امروز و فردا در بسیاری از نقاط نیمه غربی، مرکز و حتی نواحی از دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور شاهد تشکیل توده‌های تندری و وقوع بارندگی خواهیم بود.

شدت و تمرکز اصلی بارش‌ها در استان‌های مرکزی و همچنین حاشیه زاگرس خواهد بود، چرا که توده‌های تندری بیشتر و قدرتمند تری در این نقاط تشکیل خواهد شد.

از روز دوشنبه با ورود یک موج بارشی جدید به کشور شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود که گسترده‌تر و شدید تر خواهد بود.

کد خبر 6083876 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • نقشه بارش‌های رگباری طی دو روز آینده در کشور
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • وقوع بارش های رگباری طی دو روز آینده در بیشتر نقاط کشور