Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@06:49:31 GMT

جریمه ۱/۵میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در استان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۹۴۸۰۷

جریمه ۱/۵میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در استان

خراسان شمالی- سید جواد سیدالموسوی گفت: با گزارش مأموران پلیس آگاهی استان در مورد کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تریلر که با بارنامه جعلی اقدام به تردد کرده بود، پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، سید جواد سیدالموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: قاچاقچی سوخت در استان به یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با گزارش مأمورین پلیس آگاهی استان در مورد کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون تریلر که با بارنامه جعلی اقدام به تردد کرده بود، پرونده تشکیل و در شعبه اول بدوی شهرستان بجنورد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف را محرز دانسته و متهم را به استناد تبصره ۴ و بند ب ماده ۱۸ قانون قاچاق کالا و ارز به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی اظهار داشت: با اعتراض متهم به رأی صادره، پرونده در شعبه تجدیدنظر مجدداً بررسی و نهایتاً حکم بدوی تائید و قطعی شد.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان شمالی سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر