Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری تعدادی از عوامل حادثه انتحاری در محور خاش_زاهدان خبر داد.

حجت الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از شناسایی و متلاشی شدن خانه‌های تیمی تروریست‌ها در سراوان و خاش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی بازرسی و تفتیش از این منازل ۱۵۰کیلوگرم موادمنفجره آماده انفجار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره و تجهیزات ساخت بمب به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با عنایت به کشف مدارک و شواهد در یکی از منازل کشف شده در شهرستان خاش به نظر می‌رسد احتمالا خودروی استفاده شده در حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان در این مکان تجهیز شده است.
وی ضمن تایید دستگیری شش نفر متهم حادثه تروریستی اعلام کرد: طی روز‌های گذشته ۳ نفر متهم در ارتباط با این حادثه دستگیر و شب گذشته نیز ۳ نفر در عملیات سربازان گمنام امام زمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شدند.
موحدی راد گفت: پرونده این افراد در مجتمع جرائم امنیتی مرکز استان به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تروریستی سیستان وبلوچستان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان

به گزارش روابط عمومی _ دکتر حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رعایت نشدن شرایط نگهداری استاندارد مواد غذایی از سوی متصدیان تهیه و توزیع مواد غذایی، می‌تواند سلامت شهروندان با خطر مواجه کند.
 وی ادامه داد: حفظ و ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت عمومی بدون اجرای نظارت‌های دقیق بهداشتی و اموزش شیوه نامه‌ها به صاحبان و کارکنان مراکزتهیه و توزیع مواد غذایی امکان پذیر نمیباشد.
 دکتر غزنوی گفت: خوشبختانه امسال با روند رو به رشد استفاده از تجهیزات به روز و دقیق در سنجش بهداشت و سلامت مواد غذایی و محیط کار در رستورانها، قنادی‌ها و مراکز تهیه آش و حلیم ماه مبارک رمضان روبرو هستیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از مجموعه کارشناسان متعهد بهداشت محیط که در روز‌های نوروز و ماه مبارک در قالب طرح سلامت نوروزی در حراست از حوزه سلامت عمومی نقشی ارزنده ایفا مینمایند تقدیر و قدردانی میکنم.
  
دکتر غزنوی همچنین از مرکز جامع سلامت، پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی عمار یاسر در حاشیه شهر زاهدان و بیمارستان بوعلی در هفتمین روز از سال جدید بازدید کرد و ضمن خدا قوت و بازدید از این مرکز با پزشک و کارکنان این مرکز، نحوه ارائه خدمت به مراجعان و جمعیت تحت پوشش گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • بررسی بازدید‌های محیطی کارشناسان مرکز بهداشت در یکی از قنادی‌های سطح شهر زاهدان
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • دستگیری عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان
  • شناسایی و دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان