Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان لیگ والیبال اعلام کرد تاریخ برگزاری مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال طبق اعلام قبلی سایت فدراسیون در تاریخ یکم، پنجم و هشتم اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران درباره زمان برگزاری مرحله اول پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته مقرر شد تا زمان برگزاری مرحله اول پلی آف لیگ برتر طبق اعلام قبلی سایت فدراسیون والیبال در تاریخ یکم و پنجم اسفندماه برگزار شود و در صورتیکه نیاز به برگزاری بازی سوم بود، این دیدار روز هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: در جلسه هماهنگی فدراسیون والیبال به همراه مدیران عامل و سرمربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر این اختیار به سازمان لیگ داده شد تا برای انجام منظم رقابت‌ها برنامه ریزی مسابقات در این مرحله توسط فدراسیون انجام شود. پس از بررسی صورت گرفته و جلسه با سرپرست فدراسیون والیبال مقرر شد تا طبق اعلام قبلی سایت فدراسیون والیبال مسابقات در مرحله اول پلی آف طبق روال گذشته انجام شود.
پیش از این قرار بود مسابقات پلی‌آف در تاریخ‌های اول و هشتم اسفند برگزار شود. همچنین فدراسیون والیبال تصمیم گرفته دیدار‌های پایانی لیگ برتر را نیز در تبریز برگزار کند در حالی که این شهر نماینده‌ای در بین ۸ تیم برتر لیگ ندارد.

سازمان لیگ در حال حاضر به بهانه هماهنگی و مشورت، مرتب در حال تغییر برنامه لیگ است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال لیگ والیبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا

انتخابات ریاست فدراسیون ترای اتلون فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) از ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) در سالن استاد فارسی واقع در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون

 

برای این انتخابات 9 نفر تایی صلاحیت شده‌اند که اسامی آنها به شرح زیر است:

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سید کمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پور حیدری، جاسم منوچهری

فدراسیون ترای اتلون از 7 اسفند ماه با سرپرستی کمال جوانمرد اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا