Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در مصاحبه‌ای تاکید کرد کنفرانس امنیتی مونیخ نشان داد که ما مناسبات دشوارتری را با رئیس جمهور آمریکا در پیش رو داریم. ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نوربرت روتگن"، رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان در مصاحبه‌ای با روزنامه "پاسایر نویه پرسه" تصریح کرد که کنفرانس امنیتی مونیخ امسال بخصوص یک چیز را نشان داد که مناسبات با رئیس جمهور آمریکا در آینده ساده تر نشده بلکه دشوارتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال نکته مثبت این کنفرانس را این دانست که حضور بالای نمایندگان آمریکایی در این کنفرانس این تصور را که ترامپ آمریکا نیست تقویت کرد. به گفته وی نمایندگان سنای آمریکا بسیار باز و آماده برای گفتگو و علاقمند به آلمان هستند.

"روتگن" همچنین درباره این مسئله که چگونه با جنگجویان داعش که در مناطق بحرانی در عراق و سوریه به سر می برند باید رفتار شود و موضع دونالد ترامپ مبنی بر اینکه کشورهای اروپایی باید این جنگجویان را در کشورهایشان بپذیرند و محاکمه کنند نیز گفت: این درخواست رئیس جمهوری آمریکا از نظر لحن و محتوا سازنده نیست.

 روتگن تاکید کرد که که یافتن راه حلی برای اسیران غیر عرب داعش موضوعی است که باید در تعامل مشترک صورت گیرد و این صحیح نیست که کسی از خود سلب مسئولیت کرده و بار تصمیم‌گیری را بر دوش دیگران بیاندازد.

وی در عین حال با این درخواست ترامپ مبنی بر اینکه آلمان باید مسئولیت بیشتری را در ناتو بر عهده گیرد موافقت کرد.

دونالد ترامپ اخیرا  در یک پست توییتری از متحدان اروپایی آمریکا خواسته است تا حدود 800 اسیر داعشی که عمدتا از شهروندان اروپا بوده‌اند را در خاک خود محاکمه و زندانی کنند.

وزیر خارجه آلمان: انجام خواسته ترامپ در مورد داعش بسیار دشوار استمخالفت فرانسه با درخواست ترامپ برای بازگرداندن تروریست‌های داعش

ترامپ اعلام کرده است که پس از پیروزی کامل بر نیروهای داعش، اقدام به خروج سربازان آمریکا از خاک سوریه خواهد کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در پست توییتری خود نوشته است که تا پیروزی کامل بر داعش زمان زیادی باقی نیست. ترامپ تهدید کرده که پس از خروج نیروهای آمریکا از سوریه، آزاد کردن نیروهای وابسته به داعش، گزینه خوبی نیست. او گفته است که این نیروها پس از آزادی قطعا مایلند به اروپا بروند. از این رو، او از کشورهای اروپایی خواسته است تا این اسیران را تحویل گرفته و در خاک خود محاکمه کنند.

رئیس جمهوری آمریکا گفته است که این کشور هزینه کلانی در خاورمیانه متحمل شده و نیروی نظامی زیادی را برای مبارزه با داعش در این منطقه به کار گرفته است. از همین رو، او از کشورهای اروپایی خواسته است نقش فعال‌تری در سوریه و دیگر کشورهای خاورمیانه برعهده گیرند و در تامین هزینه‌های امنیتی ناظر بر حفظ ثبات در این منطقه مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا اخبار "آمریکا" داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اخبار آمریکا داعش اتحادیه اروپا اخبار آمریکا داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل

به گزارش همشهری‌آنلاین یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.
این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

کد خبر 845061 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟
  • باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن