Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حدادی فر در نشست خبری پیش از بازی مقابل الغرافه گفت:  بازی سختی را مقابل الکویت پشت سر گذاشتیم و فردا یک دیدار سخت دیگر مقابل الغرافه قطر داریم.  می دانیم که برای راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا باید پیروز این دیدار باشیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا صعود کنیم.

کاپیتان تیم ذوب آهن با اشاره به مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم الغرافه تصریح کرد: همه می دانیم مهدی طارمی فوتبالیست خوبی است و یکی از بهترین های ایران و آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌تواند اثر گذار باشد اما بیشتر به این فکر می کنیم که با یک تیم خوب به نام الغرافه قطر روبرو هستیم.

حدادی فر افزود: به هرحال هرتیمی دوست دارد در زمین خودش و مقابل هوادارن بازی کند و زیبایی فوتبال به هوادارانش است. در بازی فردا مهمان الغرافه هستیم و امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال ذوب آهن ایران و الغرافه قطر فردا سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم می روند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی قطر ذوب آهن ایران زمین زیبایی اصفهان بازی فوتبال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏